ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کنفرانس بین المللی راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده در دانشگاه آزاد واحد امارات برگزار شد (19 آبان 92)

کنفرانس بین المللی راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده در دانشگاه آزاد واحد امارات برگزار شد (19 آبان 92)

کنفرانس بین المللی راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده با همکاری مرکز تحقیقات آکادمیک و دانشگاهی آمریکا در ساختمان آکادمیک سیتی دانشگاه آزاد واحد امارات برگزار شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنفرانس بین المللی راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده با همکاری مرکز تحقیقات آکادمیک و دانشگاهی آمریکا در ساختمان آکادمیک سیتی دانشگاه آزاد واحد امارات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این کنفرانس محققانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله لهستان، فرانسه، ترکیه، الجزایر، لبنان، مصر، امارات، عربستان سعودی و ایران آخرین مقالات و مطالعات خود در زمینه راهبردهای نوین تجاری و روش‌های ارزیابی و تحلیل رفتار مصرف کننده ارائه کردند.

محمد رضا شهریاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های مناسب انجام شده در کنفرانس‌های بین‌المللی اخیر که از سوی واحد امارات برگزار شد، ظرفیت‌های علمی و اجرایی قابل ملاحظه‌ای در این واحد شناسایی شده است که با توجه به تفکرات و توصیه‌های ریاست دانشگاه در رابطه با اتکاء کمتر واحدها به منابع شهریه، با همکاری دانشگاه‌های مطرح و با کیفیت در سطح منطقه، به زودی رویکرد اجرایی می‌گیرد.

همچنین محمود محمدطاهری، معاون پژوهشی واحد امارات افزود: این کنفرانس یک روزه با هدف فراهم کردن بستری برای ارائه آخرین اندیشه‌ها و یافته‌ها در زمینه برنامه ریزی و تدوین راهبردهای نوین تجاری و فرایندهای بررسی رفتار مصرف کننده برگزار شد و تمام مقالات ارائه شده در مجلات علمی معتبر دنیا نظیر مجله AASRC به چاپ می‌رسد.

کلمات کلیدی: کنفرانس بین المللی، راهبردهای تجارت، رفتار مصرف کننده، دانشگاه آزاد واحد امارات

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image