ارتباط مستقیم با 30724 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمار متقاضیان عمره دانشگاهیان/بیشترین متقاضیان مربوط به استان تهران و متاهلین (19 آبان 92)

آمار متقاضیان عمره دانشگاهیان/بیشترین متقاضیان مربوط به استان تهران و متاهلین (19 آبان 92)

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به ثبت‌نام 340 هزار نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در حج عمره سال تحصیلی 93-92، گفت: بیشترین آمار متقاضیان مربوط به متاهلین و دانشگاه‌های استان تهران است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی در مراسم قرعه کشی نمادین عمره دانشگاهیان استان تهران، با بیان اینکه از پنجم تا 17 آبان ماه بیش از 340 هزار نفر با مراجعه به سامانه www.labbayk.ir ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد:‌ از این تعداد 218 هزار نفر از دانشجویان متاهل، 102 هزار و 800 نفر دانشجویان پسر مجرد و 18 هزار و 500 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور بوده‌اند.


وی درباره بیشترین آمار ثبت‌نام به تفکیک استان‌های کشو،ر گفت: بیشترین آمار ثبت‌نام 60 هزار نفر است که مربوط به دانشگاه‌های استان تهران است.


به گفته فقیهی پس از این استان، دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با 32 هزار متقاضی و دانشگاه‌های استان اصفهان با بیش از 32 هزار متقاضی بیشترین تقاضا برای عمره دانشگاهیان امسال را داشته‌اند.


وی همچنین با اشاره به سهمیه 17 هزار نفری اعزام دانشگاهیان برای سال جاری به عمره، تصریح کرد: از کل سهمیه در نظر گرفته شده 2000 سهمیه مربوط به اعضای هیات علمی و 15 هزار سهمیه مربوط به دانشجویان متاهل و پسر مجرد است.


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعزام دانشجویان دختر مجرد در عمره امسال نیز صورت نمی‌گیرد، بیشترین سهمیه به دانشجویان متاهل تعلق خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: آمار متقاضیان عمره دانشگاهیان، بیشترین متقاضیان عمره، عمره استان تهران، عمره متاهلین، عمره دانشگاهیان

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image