ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بیشتر دانشگاه‌ها به پردیس‌ها به عنوان یک منبع درآمد نگاه می‌کنند (14 آبان 92)

بیشتر دانشگاه‌ها به پردیس‌ها به عنوان یک منبع درآمد نگاه می‌کنند (14 آبان 92)

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های امروز حوزه آموزش عالی تنگناهای مالی است، گفت: بیشتر دانشگاه‌ها امروزه به پردیس‌ها به عنوان یک منبع درآمد نگاه می‌کنند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دکتر جعفر میلی منفرد در مراسم تودیع معاون سابق و معارفه معاون جدید آموزشی وزیر علوم، با بیان اینکه تا امروز قدم‌های خوبی در پیشرفت کمی آموزش عالی برداشته شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نوبت این است که به بحث کیفیت بپردازیم.


وی افزود: کار اصلی ما در این مقطع این است که با اتخاذ تدابیری به این ارتقای کیفی برسیم که مسلما در این راه باید از تمام ظرفیت‌های حوزه ستادی و همچنین نخبگان استفاده کرده و بهره ببریم.


معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های امروز حوزه آموزش عالی تنگناهای مالی است، تصریح کرد: بیشتر دانشگاه‌ها امروزه به پردیس‌های بین‌الملل به عنوان یک منبع درآمد نگاه می‌کنند که در این زمینه باید یک ارزیابی از وضعیت داشته باشیم و از راهکارهای مختلف برای بهبود شرایط استفاده کنیم.


وی خاطر نشان کرد: نگاه دیگر ما باید به مسائلی باشد که قانون نظارت و برنامه به آن رسیده است و روند را تا آن جایی که امکانپذیر است به صورت اجرای نظام‌مند به مراکز بسپاریم و از تصمیم‌سازی‌های دانشگاه‌ها نهایت استفاده را ببریم.


میلی منفرد در پایان ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌ها امانت دار خوبی برای این امکانات باشد و آموزش عالی کشور را چندین گام رو به جلو حرکت دهد.

کلمات کلیدی: بیشتر دانشگاه‌ها، پردیس‌ها، منبع درآمد، درآمد دانشگاهها، درآمد، منبع درآمد دانشگاهها

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image