ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز به‌کار هیات نظارت و ارزیابی آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان (12 آبان 92)

آغاز به‌کار هیات نظارت و ارزیابی آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان (12 آبان 92)

رییس دانشگاه جامع علمی­ کاربردی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در 20 مرکز آموزشی تحت نظارت این دانشگاه در استان حدود 12 هزار دانشجو و حدود 500 مدرس مشغول به فعالیت هستند، نظارت و ارزیابی مراکز آموزشی بیش از پیش اهمیت دارد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسین مومنی افزود: ساختار اجرایی این دانشگاه با توجه به ماهیت دوره­‌های علمی کاربردی؛ تقاضا محوری، شغل محوری، اولویت­‌دهی به استفاده از امکانات موجود به جای ایجاد امکانات و فراهم آوردن موجبات تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز برای بخش­‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و فرهنگی بوده و مشارکت دستگاه­‌های اجرایی برای ترمیم هرم شغلی کشور از شاخص‌های بارز این آموزش­‌هاست.



وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم این دانشگاه، نظارت بر جریان کار مؤسسات و مراکز آموزشی ذیربط و ارزشیابی فعالیت­‌ها جهت ارتقای سطح این آموزش­‌هاست، اظهار داشت: در این راستا و در جهت اجرای اهداف و وظایف دانشگاه که نظارت مستمر بر فعالیت مراکز آموزشی را مورد تأکید قرار داده است، تشکیل هیأت نظارت و ارزیابی در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در جهت تبیین روش­‌های نوین نظارت و ارزیابی به منظور بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی مراکز آموزش علمی کاربردی استان، می­‌تواند کمک شایانی را به کمیته نظارت و ارزیابی این دانشگاه کند.



وی همچنین تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به نامگذاری سال 1392 به عنوان «سال نظارت و تضمین کیفیت مراکز آموزش علمی کاربردی» از سوی رییس دانشگاه، هیأت نظارت و ارزیابی این واحد استانی تشکیل شده است.



مومنی افزود: اعضای این هیأت، مسئولین حوزه­‌های مختلف واحد استانی گلستان هستند که با استقرار این هیأت در هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت، به صورت کاملاً تخصصی، هر حوزه را مورد بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف را شناسایی می­‌کنند.



وی خاطرنشان کرد: این هیأت وظیفه دارد در تمام مراکز آموزش علمی-کاربردی استان مستقر شده و ضمن بررسی اسناد و مدارک مرکز آموزشی به صحبت با دانشجویان، مدرسان و کارمندان مرکز آموزشی پرداخته و پس از بررسی و استخراج نقاط قوت و ضعف در هر حوزه، آنها را جمع­‌بندی و تدبیر نظارتی مورد انتظار خود را جهت اخذ تصمیم نهایی به کمیته نظارت و ارزیابی واحد استانی پیشنهاد کند.



رییس دانشگاه جامع علمی­‌کاربردی استان افزود: هیأت نظارت و ارزیابی این دانشگاه در استان، در اولین گام، مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان 1 را مورد بررسی قرار داد و سپس در مرکز آموزش علمی­کاربردی خانه کارگر حضور یافته است.



مومنی در پایان اظهار داشت: پس از بررسی هر مرکز علمی کاربردی، گزارش آن جهت اخذ تصمیم نهایی به کمیته نظارت و ارزیابی واحد استانی ارسال می‌شود.

کلمات کلیدی: هیات نظارت و ارزیابی آموزشی، دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، گلستان، علمی کاربردی گلستان

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image