ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد از ۱۲ آبان/ تغییر منابع در چند رشته خاص (10 آبان 92)

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد از ۱۲ آبان/ تغییر منابع در چند رشته خاص (10 آبان 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر منابع در چند رشته خاص آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ خبر داد و زمان ثبت‌نام این آزمون را ۱۲ آبان‌ماه اعلام کرد.


ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 93 از روز یکشنبه 12 آبان‌ماه، گفت: از آنجایی که بروز هر گونه تغییرات در روند ثبت‌نام یا برگزاری آزمون‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین شورای عالی آزمون‌ و سنجش سازمان سنجش ‌آموزش کشور باشد، بنابراین تغییرات به صورت ناگهانی و در فاصله زمانی کوتاه تا برگزاری کنکور صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین به دلیل اینکه داوطلبان از ماه‌ها پیش تلاش برای قبولی در این آزمون را آغاز کرده‌اند و بر اساس منابع اعلام شده مطالعه داشته‌اند تغییری در منابع درسی به وجود نخواهد آمد.

خدایی در ادامه با اشاره به تغییر مفاد و منابع برخی رشته‌ها اذعان داشت: تنها تغییر صورت گرفته در روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امسال، تغییر منابع در چند رشته خاص است که پیش از این از طریق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: بر اساس دلایل ذکر شده در آزمون سراسری سال 93 تغییرات ماهیتی چندانی در شکل و اجرا نخواهیم داشت.

کلمات کلیدی: آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد، زمان آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد، تاریخ آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد، تغییر منابع ارشد، تغییر منابع ارشد 93، ارشد 93، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 93

آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image