ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری اعلام میزان پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 92/ انتشار نتایج در 15 آبان (1 آبان 92)

اعلام میزان پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 92/ انتشار نتایج در 15 آبان (1 آبان 92)

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی سال 92 گفت: یک هزار و 686 نفر در این مرحله پذیرفته می شوند.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اعلام‌ ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي آزمون‌ ورودي‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ 92 این مرحله تا چهام آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: در صورت افزایش ظرفیت و تغییرات به داوطلبان تا روز شنبه 4 آبان ماه اطلاع رسانی می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: نتايج چند برابر ظرفيت كدرشته محل‌‌هاي این مرحله 15 آبان ماه از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش براي انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد و افراد واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت به دانشگاه ها برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند.

وی یادآور شد: ضوابط 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد نمره مصاحبه در این مرحله نیز اعمال می شود و در نهایت دانشگاه ها پس از برگزاری مصاحبه ها و اعلام نتایج نهایی، درباره اولین نیمسال تحصیلی مورد پذیرش برای داوطلبان تصمیم گیری می کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان متقاضي لازم است در زمان ورود به سايت اينترنتي سازمان و انتخاب رشته محل، نسبت به واريز مبلغ 35,000 (سي و پنج هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت اينترنتي اقدام کنند.

کلمات کلیدی: انتشار نتایج کنکور، انتشار نتایج تکمیل ظرفیت، میزان پذیرش دانشجو، مرحله تکمیل ظرفیت، کنکور دکتری 92، تکمیل ظرفیت دکتری

آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image