ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ورود دفتر حقوقی وزارت علوم در صورت آغاز به کار سامانه دانشگاه ایرانیان (30 مهر 92)

ورود دفتر حقوقی وزارت علوم در صورت آغاز به کار سامانه دانشگاه ایرانیان (30 مهر 92)

مدیرکل آموزش‌های آزاد و غیرانتفاعی وزارت علوم از ورود دفتر حقوقی این وزارتخانه در صورت آغاز به کار سامانه دانشگاه ایرانیان خبر داد.


غلامعلی نادری مدیرکل آموزش‌های آزاد و غیر انتفاعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در واکنش به خبر آغاز به کار سامانه دانشگاه ایرانیان همزمان با عیدسعید غدیر گفت:‌ با توجه به عدم کسب مجوز دانشگاه ایرانیان از وزارت علوم رونمایی از سامانه این دانشگاه قطعا خلاف مقررات است.

وی افزود: آغاز به کار سامانه به منزله وجود و آغاز فعالیت دانشگاه است، در شرایطی که دانشگاه ایرانیان هنوز مجوزی برای شروع فعالیت ندارد بنابراین آغاز به کار سامانه این دانشگاه نیز قانونی نیست.

نادری در ادامه تاکید کرد: احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دانشگاه ایرانیان هنوز ایرادات وارد شده بر این دانشگاه را برطرف نکرده است و علاوه بر اینکه اعضای هیئت مؤسس دانشگاه مشخص نیستند، به دلیل انتخاب نام مشابه شکایتی از این دانشگاه از سوی مؤسسه اولی که نام دانشگاه ایرانیان را انتخاب کرده است، وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به ورود دفتر حقوقی وزارت علوم در این موضوع اذعان داشت: در صورت شروع فعالیت این سامانه قطعا گزارش تخلف از سوی دفتر آموزش‌های دفاعی و شورای گسترش طرح می‌شود و قضیه از طریق نمایندگان قضایی دفتر حقوقی وزارت علوم پیگیری خواهد شد.

کلمات کلیدی: دفتر حقوقی وزارت علوم، سامانه دانشگاه ایرانیان، دانشگاه ایرانیان، احمدی نژاد، دانشگاه احمدی نژاد

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image