ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام‌نور سلماس پس از گذشت 7سال، هنوز فاقد ساختمان اختصاصی است (28 مهر 92)

دانشگاه پیام‌نور سلماس پس از گذشت 7سال، هنوز فاقد ساختمان اختصاصی است (28 مهر 92)

رییس دانشگاه پیام نور سلماس گفت: این دانشگاه از سال 1386 شروع به فعالیت کرده و هم کنون نیز با 8 رشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما متاسفانه بعد از گذشت تقریبا 7 سال هنوز فاقد ساختمان اختصاصی است.




جلیل حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور سلماس هم اکنون با تعداد 1000 دانشجو در یکی از مدارس قدیمی آموزش و پروش این شهرستان مستقر است و این مکان سومین محل استقرار این دانشگاه از زمان تاسیس می‌باشد که این امر موجب بلاتکلیفی اساتید و دانشجویان این دانشگاه شده است.



وی افزود: با پیگیری‌های متداوم دانشگاه و نماینده مردم سلماس امسال بعد از 5 سال توانستیم سند زمین این دانشگاه که اهدایی شهرداری این شهرستان است در زمینی به مساحت 11 هزار و 225 متر تهیه کنیم.



حاجیلو با بیان اینکه در بین دانشگاه پیام نور استان دانشگاه‌های سلماس و تازه شهر تنها دانشگاه‌هایی هستند که فاقد ساختمان اختصاصی هستند و از این لحاظ مظلوم واقع شده‌اند، تصریح کرد: اقداماتی در جهت ساخت این ساختمان انجام شده است و قرار شده که 30 میلیارد ریال بودجه در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد که بعد از مناقصه و اعطای بودجه و با همیاری دانشگاه پیام نور استان و نماینده و مسئولین و خیرین این شهرستان هرچه سریعتر شروع به ساخت ساختمان دانشگاه کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور سلماس، ساختمان دانشگاه پیام‌نور سلماس، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور سلماس، دانشگاه پیام‌نور، سلماس

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image