ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد سطح زندگی دانشگاه آزادی ها ارتقا می یابد/ اعزام اعضای هیات علمی به داخل و خارج از کشور (25 مهر 92)

سطح زندگی دانشگاه آزادی ها ارتقا می یابد/ اعزام اعضای هیات علمی به داخل و خارج از کشور (25 مهر 92)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بر به کارگیری دانش و مهارت­های نوین در فعالیت­های آموزشی و پژوهشی از طریق برگزاری کارگاه­های آموزشی و اعزام اعضاء هیأت علمی به داخل و خارج از کشور به منظور فراگیری مهارت­های جدید تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمید میرزاده با تبریک عید سعید قربان گفت: تقویت و تحکیم مناسبات و کارکردهای فرهنگی از طریق توسعه مشارکت اعضاء هیأت علمی و کارکنان و دانشجویان در فعالیت­های فرهنگی ـ اجتماعی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است.

میرزاده با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 50 درصد بار آموزش عالی و 30 درصد بار پژوهش کشور را برعهده دارد، افزود: به تحقیق ثابت شده است که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نه تنها در توسعه علمی و پژوهشی کشور بلکه در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران نقش برجسته و بی بدیلی داشته و دارد.

وی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک و نیم میلیون دانشجو و چهار میلیون دانش آموخته با اغلب خانواده های ایرانی ارتباط دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به محورهای اساسی برنامه پنجساله توسعه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: نوآوری و پاسخگویی به انتظارات جدید جامعه و خلاقیت در آموزش و پژوهش، پژوهش محوری و پیشتازی در تولید علم و توسعه مرزهای دانش و تلاش برای احراز برتری در ارائه خدمات نوین آموزشی، پژوهشی و مشاوره­ای با لحاظ کردن افزایش کیفیت از مهم­ترین نکات مصوب در برنامه پنجساله دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی همچنین پرورش نیروهای متخصص، خلاق، متفکر و متعهد، کمک به ارتقاء سطح رفاه، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، حفظ هویت­های اصیل ایرانی ـ اسلامی، ارائه برنامه­های درسی پویا، کارآفرین و سازگار با عصر دانش را از محورهای اساسی برنامه پنجساله و چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پرکردن شکاف رو به گسترش بین فناوری­های جدید و نسل جدید، ترویج ارزش­های معنوی و اسلامی، قانون­مداری، انضباط، سلامت و درستی و صداقت در انجام وظایف و وجدان کاری، استقرار نظام مستمر ارزشیابی و نظارت و پاسخگویی و مرجعیت و مقبولیت علمی در عرصه­های ملی و بین­المللی از دیگر محورهای برنامه پنجساله این دانشگاه است.

میرزاده افزایش سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم از طریق گسترش سریع دوره­های تحصیلات تکمیلی و محور قراردادن فعالیت­های پژوهشی را از برنامه های بلند مدت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: ارتقاء سطح کیفی آموزش­ها در دانشگاه از طریق بهبود هرم اعضاء هیأت علمی و اصلاح نسبت هیأت علمی به دانشجو از اولویت هاست.

وی با تأکید بر افزایش تعامل و همکاری­های جدی علمی و پژوهشی داخلی و بین­المللی از طریق تقویت مراکز ارتباط با صنعت و دیگر نهادها گفت: ایجاد و تقویت پارک­های علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی متناسب با نیازهای فوری با بهره­گیری از توان علمی اعضاء هیأت علمی و تشکیل شرکت­های دانش بنیان با دانش­آموختگان و اساتید دانشگاه و کاهش اتکا دانشگاه به شهریه از برنامه های بلند مدت دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء کیفی سطح زندگی دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه، تقویت و بهبودی امور دانشجوئی و امور رفاهی آنان از اولویت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه های بلند مدت دانست و گفت: در تلاش هستیم از ظرفیت­های خالی و امکانات بلا استفاده دانشگاه برای توسعه تحصیلات تکمیلی استفاده کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه پس از بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در تالار علامه امینی این واحد حضور یافتند.

کلمات کلیدی: سطح زندگی دانشگاه آزادی ها، سطح زندگی، دانشگاه آزادی ها، اعضای هیات علمی، اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، اعزام اعضای هیات علمی به خارج

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image