ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری پذیرش دانشجوی دکترای 3 رشته جدید در دانشکده پلیس (23 مهر 92)

پذیرش دانشجوی دکترای 3 رشته جدید در دانشکده پلیس (23 مهر 92)

معاون تربیت و آموزش ناجا از آغاز پذیرش دانشجوی مقطع دکترا در سه رشته جدید در دانشگاه علوم انتظامی و دانشده پلیس ناجا خبر داد.


سعید شکری‌‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ارتقای علمی در سطح کارکنان ناجا یکی از اولویت‌های ناجا بوده و در همه سطوح برای رسیدن به استانداردهای لازم در تلاش هستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم انتظامی و دانشکده پلیس ناجا یکی از مراکز آموزشی سطح بالا و بسیار خوب کشور در بحث تربیت نیروی تخصصی بدنه ناجاست که در چند سال اخیر به موقعیت‎‌های خوبی دست پیدا کرده است.

معاون تربیت و آموزش ناجا اضافه کرد: دانشگاه علوم انتظامی با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح توانست 3 رشته تخصصی را در مقاطع دکترا به تصویب آن ستاد و وزارت علوم برساند و به زودی مراحل جذب دانشجوی این سه رشته آغاز خواهد شد.

به گفته وی؛ با هماهنگی‌های انجام شده سه رشته جرم‌یابی، ترافیک و پیشگیری انتظامی برای مقطع دکترا در دانشگاه علوم انتظامی ناجا مجوز پذیرش دانشجوی دکترا را کسب کرد.

شکری‌پور با اشاره به مذاکراتی که با دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور برای جذب دانشجو و همکاری متقابل انجام شده خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان ناجا توافقاتی با دو دانشگاه آزاد و پیام‌نور شده تا زمینه جذب کارکنان ناجا در این دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 3 هزار دانشجوی در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم انتظامی و دانشکده پلیس در حال تحصیل هستند که برای رسیدن به سطح بهتر به دنبال افزایش ورودی در این دانشگاه هستیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه شرایط برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در رشته‌های تخصصی پلیس فراهم شده، ابراز داشت: با توافقاتی که با دانشگاه علمی کاربردی کشور انجام شده در رشته‌های تخصصی پلیس چند رشته طراحی شد که به زودی در سراسر کشور و مراکز استان‌ها این دانشگاه نیز دانشجویان علاقه‌مند را پذیرش خواهد کرد.

وی گفت: با بالا بردن سطح علمی و معلومات انتظامی کارکنان ناجا و تحصیل آکادمیک در دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف قطعاً سطح خدمات‌رسانی پلیس بالاتر خواهد رفت.

شکری‌پور با بیان اینکه آموزش و ارتقاء کارکنان ناجا بر چهار اصل علمی، تربیت بدنی، تربیتی و نظم و انضباط تدوین شده، تصریح کرد: در ستاد کل و معاونت آموزش این چهار اصل به صورت مجزا و با برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت طراحی و در حال اجراست که منجر به ارتقای همه جانبه کارکنان می‌شود.

وی گفت: برای رسیدن و پرداختن دقیق به این چهار اصل قرارگاهی در ستاد کل ناجا تشکیل شده و به تبع کارگروه‌های در ستادهای استانی آغاز به کار کرده تا همه دستورالعمل‌های ابلاغی را به صورت دقیق و جدی‌تر پیگیری کنند.

معاون تربیت آموزش ناجا با اشاره به اینکه معنویت و ارتقای معنوی همه کارکنان ناجا همیشه مورد توجه بوده است، افزود: معنویت شیرازه اصلی کاری نیروهای مسلح است و ناجا در همه سطوح سعی کرده ارتقای معنوی را در بین کارکنان از پرسنل وظیفه تا بالاترین سطح کادر هر روز بالاتر از قبل ببرد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی دکترا، رشته جدید، دانشکده پلیس، پذیرش دکتری، رشته جدید دکتری، قبولی در دوره دکتری

آمار بازدید: 529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image