ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل پرداخت حقوق مانع جذب هیأت علمی در دانشگاه شاهرود (21 مهر 92)

مشکل پرداخت حقوق مانع جذب هیأت علمی در دانشگاه شاهرود (21 مهر 92)

رئیس دانشگاه شاهرود گفت: با توجه به افزایش دانشجویان، دانشگاه نیازمند جذب عضو هیات علمی جدید است اما به دلیل کمبود بودجه و مشکل در پرداخت حقوق نمی تواند عضو هیات علمی جذب کند.


دکترعلی مراد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درحال حاضر دانشگاه شاهرود دارای 270 عضوهیات علمی تمام وقت است و با توجه به رشد دانشجویان نیازمند جذب عضو هیات علمی جدید است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر به 70 الی 80 عضو هیات علمی نیاز داریم تصریح کرد: دانشگاه با مشکل کمبود بودجه مواجه است و این مشکل اجازه نمی دهد تا دانشگاه عضو هیات علمی جدید جذب کند چرا که برای پرداخت حقوق با مشکل مواجه می شود.

رئیس دانشگاه شاهرود افزود: مجلس شورای اسلامی ردیفی را برای این مساله قرارداده و در اختیار وزارت علوم گذاشته است تا دانشگاه‌ها هر چند وقت یکبار لیست استخدام‌های جدید را به وزارت علوم ارایه دهند و متناسب با آن ردیفی به دانشگاه‌ها اختصاص داده شود که پی‌گیری دانشگاه نشان می دهد ردیف بودجه قابل توجه ای از این محل به دانشگاه اختصاص داده نشده است.

به گزارش مهر، دانشگاه شاهرود امسال حدود دو هزار 800 دانشجو جذب کرده است که بالغ بر 60 درصد آنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و نیازمند عضو هیات علمی هستند.

کلمات کلیدی: مشکل پرداخت حقوق، جذب هیأت علمی، دانشگاه شاهرود، حقوق اساتید، هیات علمی

آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image