ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد راه‌اندازی رشته مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین بار در کشور (20 مهر 92)

راه‌اندازی رشته مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین بار در کشور (20 مهر 92)

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به تصویب و تأیید رشته بین‌رشته‌ای مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: مقطع ارشد مهندسی توانبخشی برای نخستین بار در کشور در واحد علوم و تحقیقات ارائه می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، شیخانی رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات از راه اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی بایوفیزیک و تصویربرداری پزشکی و تجهیز کامل آزمایشگاه تخصصی بایومکانیک این دانشکده خبر داد و گفت: آزمایشگاه‌های موردنیاز دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات تکمیل شده است و هم اکنون تجهیزات ارائه شده در این آزمایشگاه‌ها در کشور منحصر به فرد است.

وی از فعالیت آزمایشگاه‌های تخصصی بایومتریال و بیوالکتریک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های جدید بایوفیزیک، تصویربرداری پزشکی و بایو مکانیک می‌توان ادعا کرد که آزمایشگاه‌های مورد نیاز دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات تکمیل شده است. رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نظیر دانشگاه امیرکبیر، شریف، تهران و ... از خدمات این آزمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

شیخانی از راه‌اندازی رشته‌های جدید مهندسی ورزش و مهندسی بافت در دانشکده مهندسی پزشکی خبر داد و گفت: پس از تأیید سر فصل‌ رشته‌های مهندسی ورزش و مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات در این رشته‌ها اقدام به پذیرش دانشجو کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، ظرفیت پذیرش دانشجو در مهندسی ورزش مقطع ارشد 15 نفر و نیز مهندسی بافت 15 نفر خواهد بود، افزود: پس از تائید این دو رشته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرش دانشجو در دانشکده مهندسی پزشکی اقدام می‌کنیم.

شیخانی به تصویب و تائید رشته بین رشته‌ای مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: مقطع ارشد مهندسی توانبخشی برای نخستین بار در کشور و تنها در واحد علوم و تحقیقات ارائه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر در مقطع ارشد مهندسی توانبخشی در 2 مرحله و در مجموع 20 دانشجو در واحد علوم و تحقیقات پذیرش شده است.

کلمات کلیدی: راه‌اندازی رشته مهندسی توانبخشی، مقطع کارشناسی ارشد، برای نخستین بار در کشور، توانبخشی، ارشد مهندسی توانبخشی

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image