ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج مقابله جدی با فعالیت مؤسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج (18 مهر 92)

مقابله جدی با فعالیت مؤسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج (18 مهر 92)

کسب‌کننده بیشترین آرا در انتخاب اعضای هیئت‌مدیره جدید کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج از مقابله جدی با فعالیت مؤسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی‌محمد خان‌محمدی پس از کسب بیشترین آرا در انتخابات هیئت مدیره کانون مؤسسات اعزام دانشجو به خارج در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات کانون مؤسسات اعزام دانشجو به خارج در حال حاضر این است که در بین کارمندان آموزش به صورت تخصصی وجود نداشته است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در هیئت‌مدیره جدید این است که علاوه بر اینکه آموزش به صورت تخصصی را در بین کارکنان راه بیاندازیم می‌خواهیم مجوز گرفتن مؤسسات را نیز سخت‌تر از قبل کنیم به صورتی که ورودی کار مشکل و خروجی آن آسان باشد.

خان‌محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با این کار به دنبال راهکاری هستیم تا جلوی فعالیت مؤسسات غیرمجاز را بگیریم.

عضو جدید هیئت‌مدیره کانون مؤسسات اعزام دانشجو به خارج در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه اعزام دانشجو به خارج گفت:‌ برنامه مهم دیگر ما این است که نمایشگاه‌های تخصصی را در زمینه اعزام دانشجو به خارج در مراکز استان‌ها برگزار کنیم تا از این طریق معرفی از مؤسسات و فعالیت‌های آنها داشته باشیم.

وی افزود: همچنین به دنبال برگزاری جلسات با رایزنان علمی در کشورهای مختلف هستیم و تا امروز اولین جلسه را با نماینده هند برگزار کرده‌ایم همچنین به دنبال همکاری با برخی از دانشگاه‌های معتبر دنیا هستیم تا از این طریق تعاملات علمی با مراکز معتبر دنیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما ایستادن در مقابل مؤسسات غیرمجاز است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با قدرت جلوی فعالیت آنها را می‌گیریم.

عضو جدید هیئت‌مدیره کانون مؤسسات اعزام دانشجو به خارج در پایان تأکید کرد: با درخواست بسیاری از نمایندگان مؤسسات مبنی بر معافیت آنها از پرداخت مالیات به دنبال بررسی این مورد نیز هستیم.

کلمات کلیدی: مؤسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج، اعزام دانشجو به خارج، اعزام دانشجو، کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج، اعزام دانشجو

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image