ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین اظهارات سرپرست دانشگاه علامه درباره جذب 102 نفر (17 مهر 92)

آخرین اظهارات سرپرست دانشگاه علامه درباره جذب 102 نفر (17 مهر 92)

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به وضعیت جذب جنجالی 102 عضو هیات علمی و کارمند در دانشگاه علامه در اواخر دوره ریاست دکتر شریعتی، گفت: از این تعداد حدود 30 نفر اصلا برای انعقاد قرارداد نیامدند و حدود 20 نفر هم به عنوان استادیار در گروه‌های آموزشی مشغول به کار هستند.



حسین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مجوزی که از سوی وزارت علوم برای استخدام این افراد به دانشگاه آمده بود مبنی بر این بود که استخدام این افراد در صورتی باشد که دانشجوی دکتری و یا بورس وزارت علوم نباشند، اظهارکرد: تعداد افرادی که استخدام شدند هم دانشجوی دکتری و هم بورس وزارت علوم هستند.


سلیمی با اشاره به مشکل پیش آمده در این زمینه، گفت: ما از این دسته از افراد خواستیم که بین دانشجوی دکتری و حکم مربی یکی را انتخاب کنند که تاکنون نزدیک 20 نفر از حکم مربی‌گری انصراف داده‌اند و تبدیل به بورس شده‌اند.


وی تصریح کرد: پس از پایان دوره دکتری این افراد ارزیابی می‌شوند و در صورت ارزیابی مثبت به عنوان هیات علمی مشغول به کار می‌شوند.


سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در پایان، گفت:‌ تا کنون تکلیف حدود 20 نفر از این افراد مشخص نشده است که به زودی وضعیت آنها نیز معلوم می‌شود.

کلمات کلیدی: سرپرست دانشگاه علامه، دانشگاه علامه طباطبایی، اخبار جدید دانشگاه علامه طباطبایی، جذب استاد در دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image