ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشکده مواد اولین دانشکده دانشگاه اصفهان در سال 57 (17 مهر 92)

دانشکده مواد اولین دانشکده دانشگاه اصفهان در سال 57 (17 مهر 92)

رئیس دانشکده مهندسی مواد اصفهان گفت: یکی از اولین دانشکده‌های دانشگاه اصفهان که در سال 1357 تأسیس شد دانشکده مهندسی مواد بوده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دقایقی پیش چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح در دانشکده اصفهان برگزار شد و در این مراسم بهزاد نیرومند رئیس دانشکده مهندسی مواد در مورد تأسیس این دانشگاه اظهار کرد: یکی از اولین دانشکده‌های اصفهان دانشکده مواد است که در سال 1357 تأسیس و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

وی تعداد فارغ‌التحصیلان سال 1385 را 779 نفر دانشجو دانست و گفت: تعداد فارغ‌التحصیلان دانشکده مواد در سال 1385 حدود 779 نفر بودند که از این تعداد 423 نفر در مقطع کارشناسی، 340 نفر در مقطع ارشد و 16 نفر در مقطع دکترا بوده است.

رئیس دانشکده در پایان در مورد برخی از افتخارات این دانشکده بیان کرد: این دانشکده افتخارات زیادی را به خود اختصاص داده است از جمله تألیف و ترجمه حدود 40 عنوان کتاب، برگزاری بیش از 25 همایش و سمینار ملی و بین‌المللی، کسب 4 عنوان استاد نمونه کشوری، کسب 4 عنوان پژوهشگر نمونه کشوری، کسب 2 عنوان استاد برجسته متالوژی، کسب 4 عنوان متخصص فناوری نانو، کسب 4 عنوان دانشجوی دکترای نمونه کشوری در سالهای 55، 86 و 87 بوده است.

کلمات کلیدی: دانشکده مواد، اولین دانشکده دانشگاه اصفهان، مواد، متالوژی، دانشگاه اصفهان

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image