ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه دانشجویی در واحد امیدیه (17 مهر 92)

افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه دانشجویی در واحد امیدیه (17 مهر 92)

ایستگاه مطالعه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه در مراسم افتتاحیه ایستگاه مطالعه دانشجویی در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه توسط دفتر فرهنگ اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان امیدیه افتتاح و راه اندازی شد اظهار کرد: این ایستگاه با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی مناسب برای مطالعه دانشجویان ایجاد شده است.

مهرداد افشون در خصوص اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: کتاب، کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه امروزه یکی از شاخصه‌های توسعه به شمار می‌رود و از آنجا که یکی از ارزش‌ها و اهداف کتابخوانی و مطالعه، تعهد به سوادآموزی و یاددهی مداوم بوده، ترویج این فرهنگ از ملزومات به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه همچنین عنوان کرد: مسئولیت دانشگاه در اشاعه فرهنگ مطالعه بسیار مهم است و مسئولان امر می‌توانند با برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌های دانشجویی، معرفی، توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها در دانشگاه نتایج پرثمری به دست آورند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها از جمله ایستگاه‌های مطالعه و پژوهش در دانشگاه‌ها باعث بهبود این امر مهم شد.

افشون ادامه داد: کشور ما از سالیان دور کشوری با قدمت فرهنگی بالا بوده و نویسندگان، دانشمندان و شاعران درخشانی داشته است ولی متاسفانه سرانه مطالعه زیبنده ما نیست و خود، نشانی از مهجوریت کتاب و کتابخوانی در جامعه ما شده که باشد در ریشه‌یابی این معضل بیش از پیش کوشید.

کلمات کلیدی: افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه، ایستگاه مطالعه دانشجویی، واحد امیدیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه، مطالعه

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image