ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه میزان اجاره‌بهای خوابگاه‌های غیردولتی دانشگاه سمنان (15 مهر 92)

میزان اجاره‌بهای خوابگاه‌های غیردولتی دانشگاه سمنان (15 مهر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 3500 دانشجو در خوابگاه‌های دولتی این دانشگاه مستقر شدند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، دکتر مسعود نصیری با اعلام این خبر، گفت: 60 درصد از این تعداد دانشجویان دختر و مابقی پسر هستند که در خوابگاه‌های دولتی فرزانگان یک، دو و سه و خوابگاه 7 بلوکه فرهیختگان سکونت دارند.


وی اولویت واگذاری خوابگاه را به همه ورودی‌های جدید دانشگاه به جز شبانه و سپس دختران دانشجو عنوان کرد و گفت: 65 درصد از دانشجویان این دانشگاه غیربومی و نیازمند خوابگاه هستند.


معاون دانشجویی دانشگاه سمنان با بیان اینکه به رغم تمهیدات اندیشیده شده و تلاش‌های انجام شده، دانشگاه همچنان با مشکل کمبود خوابگاه مواجه است، اظهارکرد: ساخت خوابگاه به صورت سالانه و با ظرفیت محدود و استفاده از درآمدهای اختصاصی دانشگاه از برنامه‌های دانشگاه سمنان برای برطرف شدن این مشکل است.



نحوه فعالیت خوابگاه‌های غیردولتی


نصیری همچنین از فعالیت خوابگاه‌های غیردولتی در شهر سمنان خبر داد و افزود: خوابگاه‌های غیردولتی دانش، فرهنگ و کوثر در محدوده شهری سمنان فعالیت می‌کنند.


به گفته وی این خوابگاه‌ها با مجوز صندوق رفاه دانشجویان در حال فعالیت هستند و امور دانشجویی دانشگاه بر آن‌ها نظارت کامل دارد و خوابگاهی که دارای این مجوز نباشد حق اسکان دانشجو ندارد.


وی قیمت این خوابگاه‌ها را متناسب با قیمت‌های مصوب اعلام کرد و افزود: موضوع نرخ گذاری این خوابگاه‌ها در کمیسیون دانشجویی فرمانداری سمنان و استان در حال انجام است و خوابگاه‌ها با درجات یک، دو و سه قیمت گذاری می‌شوند و قیمت‌ها از حدود 250 هزار تومان تا 600 هزار تومان در هر نیم سال تحصیلی متغیر خواهد بود.



ظرفیت سازی اسکان دانشجویی در مهدیشهر


وی با بیان اینکه این دانشگاه در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان در سال تحصیلی جدید خوابگاه 220 نفره یاس را در مهدیشهر خریداری کرد، اظهارکرد: این خوابگاه برای دختران دانشجوی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدیشهر خریداری شده و 220 دانشجوی دختر در چهار طبقه آن اسکان یافته‌اند.


دانشگاه سمنان هم اکنون 16 هزار و 500 دانشجو دارد که در 240 رشته تحصیلی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیلند.

کلمات کلیدی: ظرفیت سازی اسکان دانشجویی در مهدیشهر، اسکان دانشجویی، مهدیشهر، نحوه فعالیت خوابگاه‌های غیردولتی، میزان اجاره‌بهای خوابگاه‌های غیردولتی، خوابگاههای دانشگاه سمنان

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image