ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ملاک پذیرش دانشجو اساسنامه دانشگاه پیام نور است (12 مهر 92)

ملاک پذیرش دانشجو اساسنامه دانشگاه پیام نور است (12 مهر 92)

سرپرست وزارت علوم با اشاره به گزارشاتی مبنی بر پذیرش دانشجوی حضوری در دانشگاه پیام نور گفت: اگر این امر مخالف اساسنامه باشد، از آن جلوگیری خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جعفر توفیقی پنجشنبه شب در حاشیه نشست هیئت رئیسه دانشگاه ادیان و مذاهب در قم با اشاره به دیدارهایی که طی امروز با علما و مراجع داشت، اظهار کرد: به دلیل تداخل برنامه‌ها نتوانستم با برخی از مراجع دیدار داشته باشم، اما سعی می‌کنم در سفرهای آینده این امر را جبران کنم.

وی افزود: امروز با هشت نفر از علما و مراجع دیدارهایی صورت گرفت و سعی می‌کنیم در سفرهای بعدی با سایر علما نیز دیدار داشته باشیم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه به شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بر اساس برخی گزارشات ظاهرا دانشگاه پیام نور دوره‌های حضوری برگزار می‌کند؛ ملاک اصلی اساسنامه دانشگاه پیام نور است و اگر این امر مخالف اساسنامه باشد جلوگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد دانشجویان ستاره‌دار قبل از سال 1390 نیز در حال بررسی هستیم و پس از پایان کار اظهارنظر می‌کنیم؛ در حال حاضر پرونده آن دسته از دانشجویانی که تا سال 90 مشکلاتی داشتند، بررسی شده و در ادامه به دانشجویان سال‌های قبل نیز خواهیم رسید.

کلمات کلیدی: ملاک پذیرش دانشجو، اساسنامه دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجوی حضوری در دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image