ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور چند مدال‌آور المپیادی و رتبه‌ برتر کنکور در معرض خروج از کشور هستند؟ (9 مهر 92)

چند مدال‌آور المپیادی و رتبه‌ برتر کنکور در معرض خروج از کشور هستند؟ (9 مهر 92)

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان آمار و اطلاعات شفافی از وضعیت مهاجرت مدال‌آوران المپیادهای علمی و رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری سالهای 82 تا 86 به خارج از کشور را ارائه کرد.




به گزارش خبرنگار علمی ایسنا دکتر سید حسن حسینی شب گذشته در گردهمایی برگزیدگان آزمون سراسری سال 92 و المپیادهای علمی دانش‌آموزی سال 91 که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، درخصوص وضعیت مهاجرت دارندگان مدال‌های المپیادهای علمی از سال 82 تا 86 بر حسب تعداد کل دارندگان مدال که 1020 نفر هستند، گفت:‌ از این تعداد 712 نفر در داخل کشور مانده‌اند و 308 نفر از کشور خارج شده‌اند.



وی افزود:‌ به عبارتی دیگراز سال 82 تا 86 ، 70 درصد دارندگان مدال‌های المپیادهای علمی در کشور مانده‌اند و 30 درصد از کشور خارج شده‌اند.



وی همچنین درخصوص وضعیت مهاجرت رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری از سال 82 تا 86 ، گفت: تعداد کل رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری در سالهای ذکر شده 1753 نفراست که از این تعداد نیز 1403 نفر در کشور مانده‌اند و 350 نفر از کشور خارج شده‌اند.



وی علت ذکر این آمار تنها طی سالهای 82 تا 86 را در معرض خروج بودن این تعداد ذکر کرد.


کلمات کلیدی: مدال‌آور المپیادی، رتبه‌ برتر کنکور، خروج از کشور نخبگان، وضعیت مهاجرت مدال‌آوران المپیادهای علمی، رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری، برگزیدگان آزمون سراسری سال 92، المپیادهای علمی دانش‌آموزی سال 91

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image