ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تجمع تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور مقابل مجلس (9 مهر 92)

تجمع تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور مقابل مجلس (9 مهر 92)

تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت تغییر نمره حد نصاب برای قبولی برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور با حضور در مقابل مجلس خواستار بررسی مجدد آزمون امتحانی علوم پایه و پیش کارورزی شدند.

به گفته این دانشجویان، آزمون پیش کارورزی و علوم پایه در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دوره یعنی شهریور سال 92 نسبتا به گذشته سخت‌تر شده به طوری که برخی از سوالات آزمون اشتباه بوده که این باعث شده است این دانشجویان نتوانند تحصیل خود در مقطع دکترا ادامه دهند.

این تجمع‌کنندگان به نمایندگی از دانشجویان معترض سراسر کشور برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در رشته‌های دندانپزشکی،‌داروسازی از نمایندگان مجلس خواستار این شدند که نسبت به تجدید نظر در نمره قبولی این آزمون رسیدگی‌های لازم را انجام دهند تا حقی از دانشجویی ضایع نشود.

کلمات کلیدی: دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، اعتراض دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، ادامه تحصیل در مقطع دکترا، علوم پزشکی

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image