ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تخصیص بودجه به کانون‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک در سال تحصیلی جدید (9 مهر 92)

تخصیص بودجه به کانون‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک در سال تحصیلی جدید (9 مهر 92)

رییس دانشگاه صنعتی اراک از اختصاص بودجه به کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک در سال تحصیلی 93-92 خبر داد.



عباس پاک در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، ضمن اعلام این خبر، گفت: در سال تحصیلی جدید به هر کانون مبلغی به عنوان بودجه اختصاص داده شد.


وی با بیان اینکه عملی شدن طرح‌های دانشجویان منوط به نوآوری و فعالیت علمی قابل اجرا در راستای به کار ‌گیری توانمندی دانشجویان است، افزود: طرح‌های ارائه شده از سوی دانشجویان با نظر اساتید راهنما بررسی و در صورت وجود فعالیت نوین ساماندهی می‌شود.


رییس دانشگاه صنعتی اراک همچنین از فعالیت بیش از ۲۵ کانون علمی در دانشگاه صنعتی خبر داد و اضافه کرد: این تعداد با توجه به آمار دانشجویان که بیش از 1000 نفر هستند نسبت به دانشگاه‌های دیگر مطلوب است.


پاک ادامه داد: با توجه به تعداد دانشجویان و کانون‌های علمی فعال در دانشگاه به ازای هر ۵۰ دانشجو یک کانون فعال در دانشگاه وجود دارد که این آمار از سرانه و نسبت به دانشگاه‌های دیگر بیشتر است.


وی همچنین از اشتغال به تحصیل 178 دانشجوی غیربومی ورودی جدید در این دانشگاه خبر داد و افزود: به این تعداد دانشجوی مقطع کارشناسی نیز علاوه بر دانشجویان سال‌های قبل خوابگاه اختصاص داده شده است.


پاک با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳۲۹ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی اراک مشغول به تحصیل شدند، اظهارکرد: از این تعداد ۲۸۳ دانشجو در مقطع کارشناسی۵۰ دانشجوی دختر و ۲۳۳ دانشجوی پسر سال تحصیلی جدید را در این دانشگاه آغاز کردند.


وی با اشاره به اینکه 46 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه صنعتی اراک شدند، خاطرنشان کرد: در این مقطع تعداد دانشجویان دختر و پسر تقریبا برابر است.


رییس دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه این تعداد دانشجو در چهار رشته مکانیک٬ معدن٬ برق و عمران مشغول به تحصیل شدند٬ گفت: دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد در پنج رشته ساخت و تولید٬ طراحی کاربردی٬ معدن و اکتشاف٬ فیزک حالت جامد و برق قدرت پذیرفته شدند.


کلمات کلیدی: تخصیص بودجه، کانون‌های دانشجویی، دانشگاه صنعتی اراک، سال تحصیلی جدید، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image