ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه ظرفیت دانشگاهها برای پذیرش بورس داخل/ 2 شاخص مورد نیاز برای موافقت با بورس (6 مهر 92)

ظرفیت دانشگاهها برای پذیرش بورس داخل/ 2 شاخص مورد نیاز برای موافقت با بورس (6 مهر 92)

رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم درباره ظرفیت دانشگاهها برای پذیرش بورس داخل در سال تحصیلی جاری، گفت: برای سال تحصیلی جاری 2500 ظرفیت پذیرش بورس دکتری داخل اختصاص یافته است.


رضا عامری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان تقاضای دانشگاهها برای بورس داخل طی سال تحصیلی 93-92، گفت: وزارت علوم تاکنون با تعداد 1700 تقاضای بورس داخل که توسط دانشگاهها اعلام شده، موافقت کرده و برخی تقاضاها نیز در دست بررسی است.

وی درباره ظرفیت دانشگاهها برای پذیرش بورس داخل، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جاری، حداقل 2500 ظرفیت اختصاص یافته و با 1700 تقاضا موافقت شده است.

وی به دو شاخص مهم برای ارائه ظرفیت بورس داخل به دانشگاهها اشاره کرد و افزود: شاخصهای نسبت استاد به دانشجو و هرم هیأت علمی برای موافقت با دوره بورس داخل دانشگاهها مورد بررسی قرار می گیرد و نیاز واقعی دانشگاهها با توجه به محدودیت موجود برای بورس اعلام می شود.

رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزازرت علوم درباره قراردادهای بورس داخل، یادآوری کرد: قراردادهای بورس داخل توسط سازمان امور دانشجویان منعقد می شود و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

کلمات کلیدی: ظرفیت دانشگاهها، پذیرش بورس داخل، ظرفیت بورس دانشگاهها، موافقت با بورس، شرایط موافقت با بورس، ظرفیت پذیرش بورس دکتری داخل

آمار بازدید: 557 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image