ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارتقای 68 رشته تحصیلی در پردیس منطقه آزاد انزلی (6 مهر 92)

ارتقای 68 رشته تحصیلی در پردیس منطقه آزاد انزلی (6 مهر 92)

رئیس دانشگاه گیلان گفت: امسال در پردیس منطقه آزاد انزلی تعداد رشته‌های تحصیلی از 21 به 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ارتقا یافت.


عبدالله حاتم‌زاده امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعداد پذیرش دانشجوی دانشگاه گیلان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید حدود 7 هزار نفر دانشجو جذب دانشگاه گیلان شدند.

وی افزود: 2 هزار و 500 نفر دانشجوی کارشناسی و بقیه تحصیلات تکمیلی شامل ارشد و دکترا هستند.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه امسال دانشکده فنی‌مهندسی شرق گیلان در واجارگاه رودسر افتتاح شده است، تصریح کرد: از امروز شنبه این دانشکده به صورت رسمی برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشکده مذکور روزانه و شبانه هر کدام با چهار رشته دایر است، خاطرنشان کرد: در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی رایانه، مهندسی صنایع و علوم مهندسی به صورت روزانه و شبانه پذیرای 400 نفر دانشجو هستیم.

حاتم‌زاده درباره پردیس دانشگاه گیلان در منطقه آزاد انزلی بیان کرد: امسال در پردیس این دانشگاه تعداد رشته‌های تحصیلی از 21 رشته به 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: امسال در 48 رشته در پردیس دانشجوی دکترا جذب می‌شوند و با توجه به هماهنگی با سازمان سنجش اقدام‌های اولیه انجام شده و ثبت‌نام پایان گرفته است و در هفته جاری امتحان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشجویان دکترای پردیس در سال جاری فعال شوند.

وی درباره میزان شهریه دانشجویی در پردیس دانشگاه گیلان منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به نوع رشته تا سقف 14 میلیون تومان برای تمام دوره در پردیس شهریه گرفته می‌شود.

حاتم‌زاده اضافه کرد: برای دوره دکترا و کسانی که به صورت تئوری‌کار هستند 45 میلیون تومان و افرادی که درس عملی دارند شهریه آنها 55 میلیون تومان برای تمام دوره است.

وی تعیین شهریه پردیس را توسط هیئت امنای دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: مبالغ مذکور در طول تحصیل از دانشجویان دریافت می‌شود.

کلمات کلیدی: رشته تحصیلی، پردیس منطقه آزاد انزلی، دانشگاه گیلان، تعداد رشته‌های تحصیلی

آمار بازدید: 623 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image