ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (6 مهر 92)

آغاز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (6 مهر 92)

تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد و سرپرست این دانشگاه در اولین گام این تغییرات برای چهار نفر حکم جدید صادر کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی جعفریان در احکام جداگانه برای معاونت پژوهشی دانشگاه، مشاور در حوزه سلامت، رئیس دانشکده مجازی و مشاور در حوزه پژوهش حکم صادر کرد.

بر اساس حکم رئیس دانشگاه، دكتر مسعود يونسيان به عنوان معاون پژوهشي دانشگاه منصوب شده، وی جایگزین دکتر اکبر فتوحی شده است. رئيس دانشگاه در این حکم برنامه‌ريزي بلندمدت براي دست‌يابي به اهداف پژوهشي نقشه علمي دانشگاه، توجه به هدفمندي پژوهش در مسير پاسخ‌دهي به نيازهاي كشور، توسعه پژوهش مرتبط با صنعت و جذب منابع خارج دانشگاه، تلاش براي ارتقاء رتبه دانشگاه در منطقه و سطح بين‌المللي و برنامه‌ريزي براي اجراي پروژه‌هاي مشترك بين‌المللي را خواستار شده است.

همچنین دکتر جعفریان در حکم دیگری، دکتر اکبر فتوحی را به سمت مشاور خود را در امر پژوهش منصوب کرده است.

بر اساس این احکام دكتر فريد ابوالحسني به عنوان مشاور رئيس دانشگاه در حوزه سلامت منصوب شد. دكتر ابوالحسني دانشيار دانشگاه است و بر اساس حکم رئیس دانشگاه باید در حوزه بهداشت و درمان نسبت به پردازش ايده‌ها و ارائه راهكارهاي اجرايي آنها اقدام کند.

همچنین دكتر احمـد كاوياني با حكم رئيس دانشگاه به عنوان رئيس دانشكده مجازي منصوب شد. جعفریان در این حکم از رئیس جدید دانشکده مجازی خواسته است نسبت به تكميل زيرساخت‌هاي لازم جهت فعاليت‌هاي دانشكده مجازي، تدوين سرفصل‌هاي جديد آموزشي متناسب با فضاي مجازي و جذب دانشجو متناسب با ظرفيت‌ها و برنامه‌ريزي براي تعامل با ساير دانشكده‌ها در جهت گسترش دوره‌هاي مجازي اقدام کند.

پیش از این دکتر ناصر استاد مسئولیت دانشکده مجازی را برعهده داشت.

کلمات کلیدی: تغییرات مدیریتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی جعفریان

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image