ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر صحت ندارد/ معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرد (4 مهر 92)

برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر صحت ندارد/ معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرد (4 مهر 92)

سرپرست وزارت علوم درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر برکناری رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: برکناری رییس این دانشگاه صحت ندارد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، دکتر جعفر توفیقی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرده است، اظهار کرد: قصد داریم از وحید احمدی که عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است استفاده کنیم هرچند که دکتر مهدی نژاد انسان پرتلاش و با سابقه‌ای بودند اما باید فضا را آماده کنیم که انسان‌های توانمند و شایسته دیگری نیز وارد عرصه فعالیت شوند و ابعاد جدید کاری را دنبال کنند.


وی افزود: دکتر مهدی نژاد استعفا نداده است، بلکه ما با اجازه و مشورت وی نسبت به این تغییر اقدام کردیم.


توفیقی درباره مسئولیت احتمالی دیگر دکتر مهدی نژاد معاون سابق پژوهشی وزارت علوم گفت: او به عنوان هیات علمی دانشگاه مالک اشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در مورد سایر مسئولیت‌ها برای وی بعدا صحبت می‌شود.


سرپرست وزارت علوم همچنین درباره احتمال تغییر در معاونت‌های آموزشی و فرهنگی وزارت علوم نیز تصریح کرد: در این باره مشغول رایزنی هستیم که اگر به جمع بندی رسیدیم اقدام می‌کنیم.


وی همچنین با بیان اینکه وزارت علوم مسئول حمایت از بخش دولتی و غیردولتی آموزش عالی است گفت: ‌دانشگاه آزاد مهمترین و بزرگترین دانشگاه غیر دولتی است که ما نیز برنامه حمایت از این دانشگاه را داریم.

کلمات کلیدی: برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر، رییس دانشگاه امیرکبیر، معاون پژوهشی وزارت علوم، برکناری معاون پژوهشی وزارت علوم

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image