ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 6 مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان (3 مهر 92)

6 مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان (3 مهر 92)

ششم مهرماه مهلت ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان می رسد.


به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتی اصفهان برای نیم سال اول سال تحصیلی 93-92 به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در قالب پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام کرده و از مهرماه دانشجو پذیرش می کند.

در رشته های مهندسي مواد، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی نساجی و فیزیک دانشجوی کارشناسی ارشد و در رشته های مهندسي مواد، مهندسي مكانيك، مهندسی عمران، فیزیک و شیمی دانشجو ی دکتری پذیرش می شود.

شیوه آموزش در این دوره ها مطابق با آئین نامه های معمول وزات علوم، تحقیقات و فناوری بوده و برخورداری از شرایط عمومی ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی، سوابق تحصيلي، علمي، پژوهشی، حرفه اي و شرکت در یک مرحله آزمون و در نهایت حضور در مصاحبه جهت انتخاب نهایی، از جمله شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس است.

همچنین ششم مهرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک جهت ثبت نام در این دوره ها عنوان شده است و آزمون ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، 12 مهرماه در این دانشگاه برگزار می شود.

علاقه مندان و متقاضیان ثبت نام برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش، مواد درسی، شیوه برگزاری آزمون و... می توانند حداکثر تا ششم مهرماه به وب سایت این مرکز به نشانی www.pardis.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن 3912719 -0311 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی: آخرین مهلت ثبت نام، پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان، رشته های کارشناسی ارشد، دکتری، پردیس، دانشگاه صنعتی اصفهان، پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 739 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image