ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور مسئولان پیام نور درباره افزایش شهریه دکتری به مجلس پاسخ دادند (3 مهر 92)

مسئولان پیام نور درباره افزایش شهریه دکتری به مجلس پاسخ دادند (3 مهر 92)

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مسئولان دانشگاه پیام نور روز گذشته به سئوالات اعضای کمیسیون در رابطه با افزایش شهریه دوره دکتری این دانشگاه پاسخ دادند.


دکتر قاسم احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون آموزش و مسئولان دانشگاه پیام نور گفت: مسئولان دانشگاه پیام نور در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش حضور یافته و در مورد افزایش شهریه دوره دکتری به سئوالات اعضای کمیسیون آموزش پاسخ دادند.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان دانشگاه پیام نور براساس قانون این دانشگاه می تواند هر سال 15 درصد شهریه را اضافه کند که این قانون سال های گذشته اعمال نشده بود و چون امسال دانشگاه قانون را اجرا کرد بحث هایی درمورد شهریه دکتری مطرح شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ‌قرار شد آیین نامه ها و مباحث مربوط به دوره دکتری در کمیسیون بررسی شود، تصریح کرد: از دیگر مواردی که درجلسه روز گذشته مطرح شد افزایش بادکنکی رشته های دانشگاه پیام نور بود که آن هم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مهر، به علت افزایش شهریه دوره دکتری پیام نور در سال جاری و به دلیل عزل فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد مسئولان دانشگاه پیام نور و اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش مجلس فرا خوانده شدند که مسئولان دانشگاه پیام نور در جلسه حاضر شده و به سئوالات نمایندگان پاسخ دادند.

کلمات کلیدی: مسئولان پیام نور، افزایش شهریه دکتری، افزایش شهریه دوره دکتری پیام نور، شهریه پیام نور، شهریه دکتری

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image