ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشجویان دکتری پیام‌نور شهریه سال 91را پرداخت می‌کنند/بازگشت به تحصیل40 دانشجوی ستاره دار (3 مهر 92)

دانشجویان دکتری پیام‌نور شهریه سال 91را پرداخت می‌کنند/بازگشت به تحصیل40 دانشجوی ستاره دار (3 مهر 92)

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره افزایش شهریه دانشجویان ورودی جدید دوره دکتری پیام نور و اعتراض این دانشجویان، گفت: دانشجویان ورودی سال 92 در دوره دکتری دانشگاه پیام نور طبق روال قبلی شهریه خود را پرداخت می‌کنند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جعفر توفیقی در حاشیه نشست روسای دانشگاه‌های غیرانتفاعی با بیان اینکه مصوبه جدید هیات امنای دانشگاه پیام نور مبنی بر افزایش شهریه دکتری سال 92 از طریق دفترچه آزمون به اطلاع دانشجویان نرسیده بود، اظهارکرد: به همین دلیل دانشجویان دوره دکتری این دانشگاه طبق روال قبلی شهریه پرداخت خواهند کرد و ارقام جدید موکول به آینده خواهد شد.


وی همچنین از بازگشت به تحصیل حدود 40 دانشجوی ستاره دار خبر داد و گفت: این تعداد مربوط به تقاضاهای بررسی شده برای سالهای 90 و 91 و مربوط به همه مقاطع تحصیلی است و سال‌های قبل از آن نیز در حال جمع آوری تقاضاها و بررسی است.


توفیقی افزود: اعضای هیات علمی که احساس می‌کنند حقی از آنها ضایع شده نیز می‌توانند تقاضاهای خود را به کار گروه ارائه کنند، چرا که ما تفاوتی در نوع درخواست‌ها نداریم و هر کسی می‌تواند درخواست خود را به این کارگروه ارائه کند.


سرپرست وزارت علوم درباره معرفی خود به مجلس از سوی رییس جمهور و برخی اخبار منتشره که از سوی روحانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب شده است، گفت: اطلاعی ندارم که دکتر روحانی قبل از نیویورک من را معرفی کرده باشد، بنابراین باید منتظر باشیم تا وی از نیویورک برگردد، اما تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است به عنوان گزینه وزارت علوم به مجلس معرفی شوم هرچند که این موضوع در اختیار رییس جمهور است.


وی همچنین درباره دیدار خود با رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ من با نمایندگان مجلس در ارتباط هستم، جلسه‌ای نیز با رییس مجلس داشتم که از توصیه‌ها و رهنمودهای او استفاده کردم.


توفیقی درباره ایرادات وارد شده به اساسنامه دانشگاه محمود احمدی نژاد گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم، اما موضوعی است که در یکی از جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی خواهد شد.


سرپرست وزارت علوم موسسات تک جنسیتی را یک انتخاب عنوان و اظهارکرد: منعی برای این موضوع نمی‌بینم، چرا که در دیگر کشورها در کنار دانشگاه‌های معمولی این تجربه وجود دارد و باعث ایجاد فضای اختیار و انتخاب برای داوطلبان می‌شود، بنابراین تا زمانی که این موسسات داوطلب داشته باشند، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.


وی همچنین درباره پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه عدالت منتسب به آیت‌الله هاشمی شاهرودی، گفت: در صورتی که این دانشگاه اقدام به پذیرش دانشجو کرده است، حتما از شورای گسترش وزارت علوم مجوز دارد.


توفیقی همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر روسای دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی و پیام نور، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار ما نیست.

کلمات کلیدی: دانشجویان دکتری پیام‌نور، شهریه دکتری پیام نور، بازگشت به تحصیل، دانشجوی ستاره دار، احتمال تغییر روسای دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی و پیام نور، افزایش شهریه دانشجویان ورودی جدید دوره دکتری پیام نور

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image