ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تصویب برنامه استراتژیک و ۵ ساله دانشگاه آزاد (2 مهر 92)

تصویب برنامه استراتژیک و ۵ ساله دانشگاه آزاد (2 مهر 92)

سرپرست دانشگاه آزاد در دیدار با نمایندگان مجلس از تصویب برنامه استراتژیک و ۵ ساله این دانشگاه در هیئت موسس خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است، بنابراین باید ارتباطش با نمایندگان مردم قوی و پر رنگ‌تر باشد.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط میان دانشگاه و مجلس افزود: در ایران بیش از 65 درصد از بار آموزش عالی بر عهده دانشگاه آزاد است همچنین این دانشگاه بیش از 27 درصد از امور پژوهشی کشور را برعهده دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی با شاخص‌های علمی جهان و حتی شورای عالی انقلاب فرهنگی فاصله زیادی دارد، افزود: عدم توسعه کیفی دانشگاه در سه دهه اول از عمر دانشگاه قابل توجیه است اما از دهه چهارم می‌بایست برای نزدیک شدن به سمت شاخص‌های معتبر علمی دنیا حرکت کنیم.

وی افزود: بزرگترین سرمایه‌های علمی ما که افراد نخبه و تحصیل کرده هستند از کشور خارج شده‌اند، ما اگر روش برخورد با این افراد را تغییر ندهیم این روند ادامه خواهد داشت، توسعه علمی ایران یک ضرورت است.

میرزاده در ادامه گفته‌های خود از تصویب برنامه استراتژیک دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه 5 ساله این دانشگاه در هیئت موسس خبر داد.

وی همچنین در مورد نحوه تعامل خود با نمایندگان مجلس گفت: درخواست‌هایی مانند نقل و انتقال باید در قالب آئین نامه‌ها انجام شود، پیشنهاد می‌کنم نمایندگان وقت خود را صرف ارائه چنین مسائلی نکنند.

وی با بیان اینکه قصد نقد عملکرد مدیران سابق را ندارد، گفت: دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست، این دانشگاه یک نهاد علمی است و توسعه آن باعث توسعه علمی کشور خواهد شد.

میرزاده همچنین تاکید کرد: به هیچ گروه و جریان سیاسی وابستگی ندارم و به صورت مستقل عمل می‌کنم، در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها مطالبی منتشر شده است که پاسخ آنها در زمان مناسب داده می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد به توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: متقاضیان زیادی در این بخش وجود دارد، در بخش توسعه ورزشی و اقتصادی دانشگاه نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

کلمات کلیدی: برنامه استراتژیک، برنامه دانشگاه آزاد، سرپرست دانشگاه آزاد، برنامه

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image