ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری تعیین تکلیف متقاضیان جامانده از دکتری پردیس خوارزمی/ امکان پذیرش نزدیکترین نمره ها به سقف فراهم شد (2 مهر 92)

تعیین تکلیف متقاضیان جامانده از دکتری پردیس خوارزمی/ امکان پذیرش نزدیکترین نمره ها به سقف فراهم شد (2 مهر 92)

مدیر کل گسترش وزارت علوم، از تازه ترین تصمیمات این وزارتخانه و دانشگاه خوارزمی برای حل مشکلات دانشجویان دکتری خبر داد.


ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیم گیری وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان معترض دکتری در پردیس دانشگاه خوارزمی،گفت: طی جلسه ای که توسط وزارت علوم و دانشگاه خوارزمی برگزار شد، تصمیماتی در خصوص پذیرش دانشجویان دکتری در پردیس کرج و تهران دانشگاه خوارزمی اتخاذ شد.

وی با یادآوری اینکه بر اساس اعلام پیشین دانشگاه خوارزمی 10 دانشجوی دکتری در پردیس کرج و 10 دانشجوی دکتری در پردیس تهران باید پذیرفته می شدند، ادامه داد: دانشگاه خوارزمی اعلام کرده بود که داوطلبان بر اساس نمره قبولی و کیفیت می توانند امکان شرکت در کلاسهای دکتری را داشته باشند اما عده ای از این 20 نفر حد نصاب و در واقع سقف لازم را برای پذیرش نتوانستند کسب کنند.

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم، اضافه کرد: عرف این نیست که اگر 20 نفر ظرفیت پذیرش اعلام شده همین تعداد هم با توجه به نمره ای که دانشگاه برای قبولی تعیین کرده، انتخاب شوند.

حسنی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات لازم، از بین این 20 نفر تنها داوطلبانی که نمره نزدیک به سقف اعلام شده توسط دانشگاه را کسب کرده باشند می توانند در پردیس تهران یا کرج تحصیل کنند، اظهار داشت: نمی توان داوطلب دکتری را با نمره 38 به عنوان دانشجو پذیرفت، بنابراین امکان پذیرش برای آن عده ای که نزدیکترین نمره را به سقف داشته باشند، فراهم می شود.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، این انتخاب از بین همان دانشجویان معرفی شده برای پردیس تهران و کرج انجام می شود.

وی یادآوری کرد: حد نصاب برای تشکیل کلاس در مقطع دکتری، 3 نفر است.

به گزارش مهر، چندی پیش از سوی پردیس دانشگاه خوارزمی پذیرش در مقطع دکتری چند رشته 10 نفر اعلام شده بود که پس از ثبت نام و طی شدن فرایند مصاحبه توسط داوطلبان، دانشگاه به یکباره ظرفیت را از 10 نفر به 6 نفر کاهش داد و در نهایت تعداد پذیرفته شدگان را تنها 3 نفر اعلام کرد.

کلمات کلیدی: متقاضیان جامانده از دکتری، دکتری پردیس خوارزمی، امکان پذیرش نزدیکترین نمره ها به سقف، حل مشکلات دانشجویان دکتری، وزارت علوم و دانشگاه خوارزمی

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image