ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 80درصدی زنان و 20 درصدی مردان در دانشگاه علوم قرآن و حدیث (1 مهر 92)

تحصیل 80درصدی زنان و 20 درصدی مردان در دانشگاه علوم قرآن و حدیث (1 مهر 92)

معاون آموزشی دانشگاه علوم قرآن و حدیث پردیس تهران گفت: در حال حاضر 892نفر در پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند که 80درصد آنها خانم‌ها و 20درصد آنها آقایان هستند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن اصغرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم قرآن و حدیث پردیس تهران در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در این دانشگاه گفت: این دانشگاه 16 رشته تحصیلی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

وی افزود: در حال حاضر 892نفر در پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند که 80درصد آنها خانم‌ها و 20درصد آنها آقایان هستند.

اصغرپور در ادامه خاطرنشان کرد: این دانشگاه موفقیت‌های زیادی در برهه‌های مختلف داشته و در ظرف سه یا چهار سال مقام‌های اول المپیادهای علمی کشور را کسب کرده است.

معاون آموزشی پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن و حدیث با اشاره به حضور بهترین اساتید در گروه‌های مختلف تحصیلی این دانشگاه، گفت: یکی از افتخارات ما در این دانشگاه این است که تعداد زیادی از بهترین اساتید کشور در گروه‌های مختلف تحصیلی در این دانشگاه حضور دارند و دانشجویان ما می‌توانند از حضور این اساتید کمال بهره را ببرند.

وی در پایان با تأکید بر تضمین آینده شغلی دانشجویان این دانشگاه گفت: در رابطه با آینده شغلی این اطمینان را به دانشجویان می‌دهیم که در صورت موفقیت در تحصیل در این دانشگاه قطعاً در آینده از نظر شغلی مشکلی نخواهند داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم قرآن و حدیث، پردیس تهران دانشگاه علوم قرآن، پردیس تهران، دانشگاه علوم قرآن

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهسا سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

دانشگاه مازندران دارای سطح خوبی در زمینه علمی هس توپه