ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری کمترین شهریه برای دانشجویان دکتری پیام نور تصویب شده است (31 شهریور 92)

کمترین شهریه برای دانشجویان دکتری پیام نور تصویب شده است (31 شهریور 92)

عضو هیأت امنای دانشگاه پیام نور و معاون وزیر علوم در پاسخ به انتقاد دانشجویان دکتری به افزایش 100 درصدی شهریه این مقطع، تاکید کرد: کمترین شهریه برای دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور تصویب شد.به گزارش خبرنگار مهر، 300 تن از دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به افزایش شهریه خود گله مند هستند. این افراد لازم است برای تحصیل در مقطع دکتری شهریه ای بین 35 تا 45 میلیون تومان را به دانشگاه پیام نور پرداخت کنند در حالیکه ادعا می کنند پیام نور پیش از این اعلام کرده رقم شهریه 18 میلیون تومان است.


شهریه دوره دکتری پیام نور توسط هیأت امنای این دانشگاه که مهدی ایرانمنش - معاون وزیر علوم و رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأتهای ممیزه مرکزی عضویت آن را بر عهده دارد مطرح و تصویب شده است.

در همین باره ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیأت امنای این دانشگاه کمترین شهریه را نسبت به پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی برای دانشجویان دکتری امسال تصویب کرده است، ادامه داد: با تصویب هیأت امنای دانشگاههای دولتی، شهریه رشته های علوم انسانی در پردیسهای خودگردان 45 و شهریه رشته های غیرعلوم انسانی در مقطع دکتری 55 میلیون تومان اعلام شده است.

وی گفت: این در حالیست که کمترین میزان شهریه برای دانشجویان دکتری پیام نور طی سال جاری تحصیلی توسط هیأت امنا تصویب شده است.

ایرانمنش طی این گفتگو اعلام کرد که سقف مجاز افزایش شهریه را برای پیام نور به یاد ندارد اما تاکید کرد: وقتی اعلام می شود رقم شهریه برای پیام نور تا 35 یا تا 45 میلیون تومان است یعنی دانشگاه می تواند رقمی کمتر از این اعداد را از دانشجویان دریافت کند.

کلمات کلیدی: کمترین شهریه دکتری، دانشجویان دکتری پیام نور، دکتری پیام نور، شهریه دکتری پیام نور، انتقاد دانشجویان دکتری به افزایش 100 درصدی شهریه

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image