ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد سرگردانی متقاضیان تحصیل واحد امارات دانشگاه آزاد در خیابان حافظ (30 شهریور 92)

سرگردانی متقاضیان تحصیل واحد امارات دانشگاه آزاد در خیابان حافظ (30 شهریور 92)

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد امارات دانشگاه آزاد در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام به محل اعلام شده از سوی دانشگاه مراجعه کرده‌اند ولی در حال حاضر در خیابان حافظ سرگردان هستند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در واحد امارات دانشگاه آزاد که در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام به محل ساختمان آیلتس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خیابان حفظ مراجعه کرده‌اند با در بسته مواجه شده و در حال حاضر در خیابان سرگردان هستند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام این عده از متقاضیان از ساعت 13 تا 18 شنبه 30 شهریور ماه و 8 صبح تا 18 یکشنبه 31 شهریور ماه اعلام شده بود.

بنا بر این گزارش، در اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در واحد امارات دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام در نیمسال اول سال 92-93 باید به محل ساختمان آیلتس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خیابان حافظ مراجعه کنند.

شایان ذکر است، جمعی از متقاضیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعلام کردند که از شهرستان‌های مختلف برای ثبت‌نام به تهران آمده‌اند ولی با در بسته مواجه شده‌اند و منتظر هستند تا شاید نوبت ورود به ساختمان به آنها برسد.

کلمات کلیدی: متقاضیان تحصیل واحد امارات دانشگاه آزاد، متقاضیان تحصیل، واحد امارات دانشگاه آزاد، امارات

آمار بازدید: 727 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image