ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج دانشجویان ایرانی بیشترین درخواست پذیرش را از دانشگاه‌های برتر جهان دارند (26 شهریور 92)

دانشجویان ایرانی بیشترین درخواست پذیرش را از دانشگاه‌های برتر جهان دارند (26 شهریور 92)

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل و رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم با دکتر عبدالرزاق احمد مشاور ارشد وزیر آموزش عالی کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار ارسلان قربانی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین‌الملل رشد علمی کشور در سال‌های اخیر و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در سطوح منطقه و جهان و آمار آموزش عالی و وضعیت مراکز پژوهشی و رشد کمی و کیفی دانشجویان ایران را در داخل و خارج کشور تبیین کرد.


وی ایمان به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین ارتقای سطح آگاهی اسلامی سیاسی و اجتماعی مردم ایران به ویژه اساتید دانشگاه‌ها را از جمله راهکارهای تحقق جهاد علمی و حماسه سیاسی- اقتصادی کشور دانست و بر نقش جامعه دانشگاهی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.


قربانی در ادامه لزوم همگرایی و وحدت رویه بین دانشمندان کشورهای اسلامی با رویکرد دیپلماسی علمی و فناوری و نیز ارائه تصویر واقع بینانه از دین مبین اسلام را از ملزومات توسعه علمی جهان اسلام برشمرد.


در ادامه این دیدار دکترعبدالرزاق احمد مشاور ارشد وزیر آموزش عالی مالزی، با اشاره به بازدیدهایی که از برخی از دانشگاه‌های تهران و ملاقاتی که با اساتید و محققان ایرانی داشته است، به ظرفیت‌ها و فعالیت‌های بسیار قابل توجه و چشمگیر علمی، پژوهشی و فناوری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و گفت: بی تاثیر بودن تحریم‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران به عینه در عمل و رفتار دانشگاهیان و مردم ایران مشهود و ملموس است.


وی با اشاره به قابلیت‌ها و استعدادهای درخشان و مستعد دانشجویان ایرانی مقیم مالزی به عنوان ممتازترین دانشجویان خارجی در مالزی، گفت: دانشجویان ایرانی بیشترین درخواست پذیرش را از سوی دانشگاه‌های برتر جهان دارند.


وی کمیت و کیفیت تولیدات علمی و فارغ التحصیلان ایرانی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی را در منطقه و جهان مایه افتخار و مباهات کشورهای اسلامی دانسته و خواستار گسترش هرچه بیشتر تعاملات و همکاری‌های علمی و دانشگاهی بین دو کشور ایران و مالزی شد.

کلمات کلیدی: دانشجویان ایرانی، بیشترین درخواست پذیرش، دانشگاه‌های برتر جهان، تولیدات علمی، فارغ التحصیلان ایرانی

آمار بازدید: 459 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image