ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشکده سمای آبپخش از اول مهر دانشجو می‌پذیرد (25 شهریور 92)

دانشکده سمای آبپخش از اول مهر دانشجو می‌پذیرد (25 شهریور 92)

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش گفت: دانشکده سمای آبپخش از اول مهر دانشجو می‌پذیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه یکشنبه در نشست با معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد مراکز آموزش عالی در منطقه آبپخش از خواسته‌های دیرینه مردم این دیار است و در سال‌های اخیر پیگیری‌های مکرری در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت سمای این دانشگاه که در جریان تاسیس دانشکده سما نهایت همکاری را با مردم آبپخش داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: جامعه علمی آبپخش چهره‌های برجسته علم و دانش استان را در خود جای داده است و به‌طوری که از برخی اساتید و متخصصین این دیار به‌عنوان نقاط اتکای دانش استان یاد می‌شود.

عباسی با اشار به جمعیت بالای دانشجویی آبپخش بیان داشت: آبپخش جمعیت دانشجویی بالغ بر دو هزار نفری را در خود جای داده و این مهم ضرورت ایجاد واحدها و مراکز آموزش عالی در این دیار را اثبات می‌کند.

وی اضافه کرد: منطقه آبپخش از قطب‌های اساسی در زمینه تامین مدرس دانشگاه‌های استان و شهرستان است و با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود، نبود مرکز آموزش عالی به‌شدت در آبپخش احساس می‌شد.

این مسئول اذعان داشت: تاسیس دانشکده سما گامی مهم در راستای پاسداشت سرمایه‌های عظیم نیروی انسانی در آبپخش است و این مساله را به فال نیک می‌گیریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: جمعیت بالای دانش‌آموزی آبپخش از مسائلی است که ضرورت ایجاد مراکز دانشگاهی را در آبپخش دو چندان کرده بود.

عباسی بیان داشت: ایجاد دانشکده سما در آبپخش علاوه بر ایجاد زمینه تحصیل آسان برای دانش‌آموزان آبپخشی، زمینه را برای ادامه تحصیل افرادی که به دلیل مشغله‌های فراوان امکان حضور در دانشگاه‌های سایر مناطق استان و ادامه تحصیل نداشته‌اند نیز هموار می‌کند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو از ابتدای مهرماه هدیه ارزشمندی است که مسئولان سمای دانشگاه آزاد استان به مردم آبپخش داده‌اند و مردم قدرشناس آبپخش بارها مراتب تشکر خود از مسئولان امر را اعلام کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش با تشکر از اعضای شورای سوم این شهر، گفت: شورای سوم آبپخش اقدامات ارزشمندی در زمینه ایجاد مراکز آموزش عالی در آبپخش انجام داده و شورای چهارم با تمام توان پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.

عباسی یادآور شد: در زمینه جذب نیروی انسانی و مدرس با تمام توان برای جذب قوی‌ترین مدرسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در مرکز سمای آبپخش تلاش خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: دانشکده سمای آبپخش، معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی، شهر آبپخش، جذب قوی‌ترین مدرسان دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 1443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image