ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی ثبت‏‌نام آموزش‌‏های مجازی دانشگاه سمنان آغاز شد (25 شهریور 92)

ثبت‏‌نام آموزش‌‏های مجازی دانشگاه سمنان آغاز شد (25 شهریور 92)

با آغاز به کار رسمی سایت مرکز آموزش‌‏های مجازی (الکترونیکی) دانشگاه سمنان، علاقه‏‌مندان می‌‏توانند با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی www.elc.semnan.ac.ir نسبت به ثبت‌‏نام اقدام کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پذیرش دانشجوی الکترونیکی (مجازی) برای اولین بار در رشته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی از طریق تکمیل ظرفیت آزمون سراسری و یا آزمون اختصاصی دانشگاه زیرنظر سازمان سنجش آموزش کشور برای مهر ماه امسال انجام می‏‌شود.

سرپرست آموزش الکترونیک (مجازی) دانشگاه سمنان گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو برای مهر ماه امسال 40 نفر است.

فرزین یغمایی گفت: پیگیری‏‌ها برای ایجاد رشته‏‌های الکترونیک (مجازی) در این دانشگاه از مهر ماه پارسال آغاز شده و تمامی زیرساخت‏‌های مورد نیاز هم مهیا شده است.

یغمایی افزود: در گام‏های بعدی ایجاد رشته‌‏هایی از جمله عمران، مدیریت و دیگر رشته‏‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص شرایط مورد نیاز برای دریافت مجوز آموزش مجازی در یک دانشگاه گفت: عموماً آموزش‌‏های مجازی به دانشگاه‏‌های بزرگ کشور داده می‏‌شود و همچنین حتماً باید رشته روزانه آن رشته در آن دانشگاه قبلاً ایجاد شده باشد.

یغمایی به مزایای تحصیل مجازی (الکترونیکی) اشاره کرد و گفت: این‏گونه آموزش برای افرادی که دارای مشغله کاری هستند و مایل به ادامه تحصیل هستند اما فرصت حضور در کلاس را ندارند بسیار مفید بوده و با توجه به گسترش اینترنت به راحتی می‏‌توانند با این آموزش‌‏ها در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

به گفته یغمایی، دانشگاه سمنان جزو اولین دانشگاه‏‌های استان سمنان است که آموزش مجازی (الکترونیکی) را راه‌‏اندازی کرده است.

کلمات کلیدی: ثبت‏‌نام آموزش‌‏های مجازی، دانشگاه سمنان، آموزش‌‏های مجازی دانشگاه سمنان، آموزش‌‏های مجازی، اخبار جدید دانشگاه سمنان، مرکز آموزش‌‏های مجازی، آموزش الکترونیکی

آمار بازدید: 765 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image