ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یادگاری: شرایط قانونی دانشگاه احمدی‌نژاد طی شده است (25 شهریور 92)

یادگاری: شرایط قانونی دانشگاه احمدی‌نژاد طی شده است (25 شهریور 92)

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: شرایط قانونی دانشگاه احمدی نژاد طی شده و در روند تصویب تاسیس آن خلافی صورت نگرفته است.




محمد حسین یادگاری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در آخرین جلسه شورا، احمدی نژاد اعلام کرد که بعد از ریاست جمهوری قصد تربیت نیروهای فرهیخته دانشگاهی را دارد، گفت: اعضای شورا به تاسیس این دانشگاه رای داده و احمدی‌نژاد نیز مصوبه تاسیس این دانشگاه را در تهران دریافت کرد.



وی افزود: در حال حاضر دانشگاه به طور کلی مصوبه‌اش را گرفته و اینکه نیاز به جلسه دیگری در این زمینه باشد نظر ما نیست. اگر هم برخی بگویند که اساسنامه نیاز به اصلاح دارد و یا صحبتی درباره برنامه‌ها و زیرساخت‌های دانشگاه داشته باشند، همه اعضای شورا باید راجع به آن نظر دهند.



رییس جهاددانشگاهی در عین حال خاطرنشان کرد: البته ممکن است یک یا چند نفر از اعضای شورا درباره این دانشگاه نظراتی داشته باشند که این نه دشمنی است و نه زیر سوال بردن احمدی نژاد و دانشگاه.



یادگاری با بیان اینکه اخذ مجوز ایجاد رشته و تعیین مقاطع و تعداد دانشجو در اختیار و زارت علوم است، گفت: ایجاد دانشگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، اما تعیین رشته‌ها، مقاطع و دانشجویان توسط دفتر گسترش وزارت علوم انجام خواهد شد.


کلمات کلیدی: شرایط قانونی دانشگاه احمدی‌نژاد، دانشگاه احمدی نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی نژاد، احمدی نژاد

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image