ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی اعلام شهریه دوره کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان (مرداد 91)

اعلام شهریه دوره کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان (مرداد 91)

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد: هزینه تحصیل در دوره مجازی کارشناسی ارشد این دانشگاه را ترمی یک میلیون و 500 تومان اعلام کرد.


فرهاد شهرکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت نام آزمون ورودی پردیس شماره 2 زاهدان، چابهار و مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در مقطع کارشناسی ارشد تا 31 مرداد ادامه دارد.

وی بابیان اینکه فقط رشته کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات با گرایش کسب و کار الکترونیکی به صورت مجازی ارایه می شود افزود: متقاضیان می توانند در رشته‌های پردیس شماره 2 زاهدان، چابهار و مجازی شرکت کنند .

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: آزمون ورودی پردیس شماره 2 زاهدان، چابهار و مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در مقطع کارشناسی ارشد17 شهریور ماه برگزار می شود، داوطلبان باید در زمان ثبت نام برای هزینه برگزاری آزمون و تشکیل پرونده 70 هزار تومان بپردازند.

شهرکی هزینه تحصیل در دوره مجازی کارشناسی ارشد را ترمی یک میلیون و 500 تومان وکارشناسی ارشد پردیس شماره 2 زاهدان و چابهار را ترمی دو نیم میلیون تومان اعلام کرد .

کلمات کلیدی: دانشگاه سیستان و بلوچستان، شهریه دوره ارشد مجازی، دروه کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 5468 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

زمان ثبت نام دانشجویان جدید الورود چه تاریخی شروع میشود؟؟