ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور عدم افزایش بیش از 15 درصد شهریه‌ها/تخلفات گزارش شود (25 شهریور 92)

عدم افزایش بیش از 15 درصد شهریه‌ها/تخلفات گزارش شود (25 شهریور 92)

معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه پیام‌نور گفت: افزایش بیش از 15 درصدی شهریه دانشگاه پیام نور کذب است و به هیچ وجه امکان ندارد، اگر دانشجویان تخلفی دیدند به سازمان مرکزی گزارش دهند.


فرشاد ابراهیم‌پور معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش 15 درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، گفت: افزایش بیش از 15 درصدی شهریه دانشگاه پیام نور کذب است و به هیچ وجه امکان ندارد.

وی افزود: پیش از شروع انتخاب واحدها، افزایش شهریه را حداکثر 15 درصد اعلام کردیم و همین میزان نیز دقیقا اعمال شد با این حال در طول روزهای گذشته گزارشاتی مبنی بر دریافت بیشتر از میزان در برخی از مراکز به دانشگاه رسیده است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه دریافت شهریه بیش از این میزان تخلف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور آماده هر نوع برخورد با تخلفات صورت گرفته است و معترضان می‌توانند شکایت مکتوب و پرینت انتخاب واحد خود را به شماره 22450035 فکس کنند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه پیام‌نور همچنین درباره تغییر شیوه پرداخت شهریه‌ها اذعان داشت: طبق تغییرات صورت گرفته در شیوه دریافت شهریه از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، آنها موظفند که شهریه‌‌های خود را برخلاف گذشته پیش از شروع ترم پرداخت کنند.

وی افزود: با این حال برای اینکه فشاری به دانشجویان وارد نشود آنها تنها شهریه ثابت را پیش از شروع ترم پرداخت می‌کنند و برای واریز شهریه متغیر تا پیش از شروع امتحانات مهلت خواهند داشت.

کلمات کلیدی: شهریه‌ها، میزان شهریه‌ها، میزان افزایش شهریه‌های دانشگاهها، دانشگاه پیام‌نور، شهریه های جدید دانشگاه پیام‌نور، شهریه

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image