ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای از 30 مرداد/اعلام نتایج نیمه دوم شهریور (مرداد 91)

توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای از 30 مرداد/اعلام نتایج نیمه دوم شهریور (مرداد 91)

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در روز سوم شهریورماه، زمان آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون را 30 مردادماه اعلام کرد.


جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه 374 هزار و 818 نفر در آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در 135 شهرستان صبح و عصر روز جمعه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گفته وی 193 هزار و 816 نفر در 21 کدرشته امتحانی صبح جمعه و 181 هزار و دونفر در 20 کدرشته امتحانی بعدازظهر جمعه آزمون می‌دهند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی 128 هزار و 104 نفر زن و 246 هزار و 714 نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از 30 مردادماه آغاز می‌شود و تا دوم شهریورماه ادامه دارد، تصریح کرد: به داوطلبان در آزمون نوبت صبح یک دفترچه آزمون عمومی، پایه و تخصصی داده می‌شود تا در 230 تا 270 دقیقه به سؤالات پاسخ دهند، به داوطلبان نوبت عصر نیز یک دفترچه سؤال عمومی، پایه و تخصصی داده می‌شود تا در 210 تا 270 دقیقه به آن سؤالات پاسخ دهد.

طباطبایی زمان اعلام نتایج این آزمون را نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد.

کلمات کلیدی: زمان توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای، تاریخ توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای، زمان اعلام آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای، نتایج اعلام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای

آمار بازدید: 751 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image