ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی تخصیص یارانه غذایی به دانشجویان غیرانتفاعی به کجا رسید؟ (24 شهریور 92)

تخصیص یارانه غذایی به دانشجویان غیرانتفاعی به کجا رسید؟ (24 شهریور 92)

در پی گلایه دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی از صندوق رفاه درباره عدم پاسخگویی صندوق برای تخصیص یارانه غذا به دانشگاه‌های غیرانتفاعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد که در حال پیگیری این موضوع هستیم.




کیوان مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در لایحه بودجه برای سال جاری یارانه غذا به خود دانشگاه‌ها داده شده است، گفت: با تلاش‌هایی که انجام شد توانستیم مبلغ کمی را در ردیف‌های صندوق برای دانشگاه‌های غیرانتفاعی غیردولتی اعم از غیر انتفاعی و آزاد اسلامی بگیریم، اما باید در پرداخت‌ها به ما ابلاغ شود که این مبلغ حتما برای غیردولتی‌هاست.



وی با بیان اینکه میزان بودجه در نظر گرفته شده برای غیردولتی‌ها حدود 29 میلیارد تومان است، تصریح کرد: این مبلغ مجموع دانشگاه‌های غیرانتفاعی و آزاد را در بر می‌گیرد که اصلا رقم خوبی نیست، اما در قسمت‌های دیگر پیشنهادهایی داریم که این مقدار را افزایش دهیم.



مرادیان خاطرنشان کرد: هنوز قید نشده که این مبلغ برای غیر دولتی‌هاست که پیگیر این موضوع هستیم، چرا که مسئله اول بحث پرداخت این مبلغ و بحث دوم در این باره است که زمان پرداخت به ما بگویند که این مبلغ برای غیردولتی‌هاست.


کلمات کلیدی: تخصیص یارانه غذایی، دانشجویان غیرانتفاعی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، تخصیص یارانه غذا به دانشگاه‌های غیرانتفاعی، صندوق رفاه دانشجویان

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image