ارتباط مستقیم با 30729 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور پیام نور کردستان نایب قهرمان مسابقات کشتی دانشجویان کشور شد (23 شهریور 92)

پیام نور کردستان نایب قهرمان مسابقات کشتی دانشجویان کشور شد (23 شهریور 92)

فرنگی کاران دانشگاه پیام نور کردستان با کسب دو مدال طلا و یک نقره نایب قهرمان المپیاد دانشجویان کشور شدند.


رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جوانان کردستانی با توانمندی‌های بالای علمی، فکری و جسمی خویش همواره در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای خوش درخشیده‌اند و در این میان نیز دانشجویان کردستانی شاغل در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور نیز از این امر مستثنی نبوده و هر ساله شاهد درخشش آنان در المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی هستیم.

ایوب مرادی افزود: طی چندسال اخیر با برنامه‌ریزی منسجم در مراکز و واحدهای 10 گانه پیام نور در شهرستان‌های مختلف استان رویکرد ویژه‌ای به حوزه ورزشی و تربیت‌بدنی در استان شده و خوشبختانه شاهد به ثمر نشستن اهداف این برنامه‌ریزی‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: صعود11 پله‌ای پیام نور استان در الپیاد ورزشی سال گذشته و عنوان قهرمانی متوالی فرنگی‌کاران این دانشگاه برای دو سال متوالی به همراه کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای را برای پیام نور کردستان در سطح المپیادهای ورزشی دانشجویان به ارمغان آورده‌ است.

مرادی افزود: طی چندروز اخیر و در هفتمین امپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور کشور نیز شاهد افتخارآفرینی جوانان کردستانی در رشته‌های مختلف بودیم که از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی این دانشگاه با کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره بودیم.

وی اعلام کرد: کیهان لطفی در وزن 66کیلوگرم و فواد کریمی در وزن 84 کیلوگرم طلایی‌های کاروان کردستان در این دوره از رقابت‌ها بوده و صادق خوشنودی نیز در وزن 96 کیلوگرم مدال نقره را به خود اختصاص داده است.

مرادی افزود: با کسب این دو مدال طلا و یک نقره تیم کردستان با 23 امتیاز و فقط با اختلاف فقط یک امتیار نسبت به تیم خوزستان عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطر نشان کرد: علاه بر افتخارآفرینی فرنگی‌کاران شاهد درخشش دانشجویان این دانشگاه در دیگر رشته‌ها نیز بوده‌ایم و در رشته تکواندو مادح شکری و محسن احمدپناه مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین سیوان رستمی در کشتی آزاد نیز یک مدال برنز دیگر را برای کاروان کردستان به ارمغان آورد و آرمین حنیفی نیز عنوان چهارم این المپیاد را در شنای 100 متر آزاد به خود اختصاص داد.

گفتنی است چند روز پیش نیز دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کردستان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی المپیاد کشوری دختران دانشجو در رشته هندبال شدند.

کلمات کلیدی: پیام نور کردستان، نایب قهرمان، مسابقات کشتی دانشجویان کشور، قهرمان المپیاد دانشجویان کشور، نایب قهرمانی المپیاد کشوری دختران دانشجو

آمار بازدید: 334 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image