ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی زندانیان در 6 ندامتگاه مدرک دانشگاهی می گیرند/ برگزاری دوره های ترمی در زندان (23 شهریور 92)

زندانیان در 6 ندامتگاه مدرک دانشگاهی می گیرند/ برگزاری دوره های ترمی در زندان (23 شهریور 92)

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره های مهارتی برای زندانیان 6 زندان کشور خبر داد.


عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فراگیر شدن آموزش مهارتی علمی کاربردی حتی در زندانها، اظهار داشت: مراکز آموزشی علمی کاربردی در 6 زندان کشور تحت عنوان " بعثت " در حال آموزش به زندانیان هستند و افراد به محض ورود به زندان یک آموزش مهارتی هم می گذرانند.

زندانهای اوین، رجایی شهر، همدان، اهواز و برخی ندامتگاهها به گفته پورعباس دارای مرکز آموزش علمی کاربردی هستند و زندانیان با خروج از زندان دارای یک مدرک شده و ارتقای علمی می یابند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه ورود به این دوره ها برای زندانیان بدون کنکور است، ادامه داد: این دوره ها شامل تک پودمان و ترمی است که تک پودمان قابل تجمیع است.

پورعباس با اشاره به یک تعهد دانشگاه علمی کاربردی درباره زندانیان، گفت: دانشگاه علمی کاربردی این تعهد را ایجاد کرده که اگر یک فرد از زندان آزاد شد، زمینه ادامه این دوره ها برایش فراهم شود.

به گفته وی، دوره های مدیریت خانواده برای آموزش زندانیان فراهم شده و امتحانات هم با هماهنگی علمی کاربردی در زندانها برگزار می شود.

کلمات کلیدی: برگزاری دوره های ترمی در زندان، دوره های مدیریت خانواده، آموزش زندانیان، مدرک دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربردی

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image