ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رييس صندوق رفاه دانشجويان: 75درصد شهريه دانشجويان در قالب وام پرداخت مي‌شود (مرداد 91)

رييس صندوق رفاه دانشجويان: 75درصد شهريه دانشجويان در قالب وام پرداخت مي‌شود (مرداد 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویان اعلام كرد: دانشجویان دوره‌های تحصیلات تكمیلی و متاهل در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.


به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهندس كیوان مرادیان ضمن اعلام این خبر گفت: دانشجویان رشته‌های مرتبط با رشته‌های كاربردی كه نیازهای مهم كشور را برطرف می‌كنند و همچنین دانشجویان برتر و ممتاز دانشگاه‌ها در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.

وی افزود: پرداخت 75 درصد از میزان شهریه دانشجویان كارشناسی و كارشناسی ارشد در قالب وام شهریه به این دانشجویان از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان است و رقم دو میلیون و 500 هزار تومانی نیز برای وام شهریه دانشجویان دكتری درنظر گرفته شده است.

مهندس مرادیان همچنین خاطر نشان کرد: بخشی از اختیارات اعطای وام به دانشگاه‌ها واگذار شده است و چنانچه یك دانشگاه با تعداد زیادی متقاضی دریافت وام روبرو باشد می‌تواند با كم كردن میزان وام به تعداد بیشتری از دانشجویان وام پرداخت كند و این امر از اختیارات دانشگاهها است.

وی میزان اعتبار وام شهریه توزیع شده در دانشگاه‌ها در سال 90 را حدود 120 میلیاردتومان عنوان كرد و گفت: این رقم درصورت تخصیص كامل به 150 میلیارد تومان افزایش خواهد يافت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویانی كه از وام شهریه استفاده می‌كنند ملزم هستند 9 ماه پس از فارغ التحصیلی خود، وام‌های دریافتی را در اقساط 60 ماهه به حساب صندوق رفاه بازگردانند.

کلمات کلیدی: وام شهریه دانشجویی، دانشجویان دوره‌های تحصیلات تكمیلی، وام دانشجویان دوره‌های تحصیلات تكمیلی، وام دانشجویان متاهل

آمار بازدید: 494 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image