ارتباط مستقیم با 30789 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تنظیم صورت‌جلسه عزل دانشجو پیگرد قانونی دارد/ عملکرد دانشجو مورد پذیرش ۲۰۰ نماینده مجلس (20 شهریور 92)

تنظیم صورت‌جلسه عزل دانشجو پیگرد قانونی دارد/ عملکرد دانشجو مورد پذیرش ۲۰۰ نماینده مجلس (20 شهریور 92)

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنظیم صورت‌جلسه برای عزل دانشجو بدون برگزاری جلسه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد، کاری غیرقانونی است و می‌تواند پیگیرد قانونی و قضایی داشته باشد.


رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: دانشجو در طول مدت فعالیت خود با بکارگیری نیروهای متدین و متخصص باعث ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

وی با تاکید بر تعامل مثبت رئیس دانشگاه آزاد با مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد مثبت وی در طول دوره مدیریت در دانشگاه آزاد است و این موضوع طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری نیز اعلام شده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی به انتشار خبر عزل دانشجو توسط برخی رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: انتشار این خبر در این شرایط و با توجه به شروع سال تحصیلی جدید موجب ایجاد فضایی متشنج در دانشگاه‌ها و ایجاد موجی از نگرانی میان دانشجویان شده است.

رحمانی در ادامه افزود: تنظیم صورت جلسه برای عزل دانشجو بدون برگزاری جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، کاری غیر قانونی است و می‌تواند پیگیرد قانونی و قضایی داشته باشد.

وی همچنین گفت: بسیاری از عزل و نصب‌ها در آموزش عالی موجب نگرانی بسیاری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شده است.

کلمات کلیدی: صورت‌جلسه عزل دانشجو، عملکرد دانشجو، عزل دانشجو، فرهاد دانشجو، برکناری فرهاد دانشجو

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image