ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش حقوق کارکنان و ثابت ماندن شهریه دانشگاه آزاد با مدیریت دانشجو (19 شهریور 92)

افزایش حقوق کارکنان و ثابت ماندن شهریه دانشگاه آزاد با مدیریت دانشجو (19 شهریور 92)

رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد گفت: رئیس دانشگاه آزاد ضمن ثابت نگه داشتن شهریه دانشجویان، حقوق کارکنان را نیز افرایش داده است.


سهراب رسولی رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه نقد و بررسی‌ها در رابطه با عملکرد دانشگاه آزاد باید با انصاف صورت گیرد، گفت: از زمانی که فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد منصوب شده است شهریه‌های دانشجویان افزایش نیافته و حتی با توجه به تورم و شرایط اقتصادی موجود حقوق کارکنان نیز افزایش داشته است.

وی افزود: همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی یکی دیگر از موارد بارز موفقیت مدیریتی دانشجو بوده است که مرحله اول این طرح صورت گرفته و امیدواریم با ادامه ریاست دانشجو این همسان‌سازی در مراحل بعدی نیز ادامه یابد.

رسولی ادامه داد: تأسیس رشته‌ها بر اساس شرایط بومی هر استان از دیگر فعالیت‌های فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد است.

رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد اظهار داشت: همچنین جذب دانشجو در دانشگاه‌ آزاد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و اساتید و دانشجویان از عملکرد رئیس دانشگاه آزاد رضایت دارند.

وی افزود: فعال شدن کمیته‌های فرهنگی نیز نشان دهنده اجرایی شدن شعار فرهاد دانشجو بوده است زیرا وی عنوان کرد که پرچم فرهنگی در دست راست و پرچم پژوهشی در دست چپ کارکنان دانشگاه آزاد است.

وی گفت: دانشگاه آزاد هیئت امنا دارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید عملکرد دانشگاه را بررسی کند، با توجه به عملکرد موفق دانشجو میزان رضایتمندی از وی بالاست.

کلمات کلیدی: افزایش حقوق کارکنان، ثابت ماندن شهریه دانشگاه آزاد، مدیریت دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد، ثابت نگه داشتن شهریه دانشجویان، حقوق کارکنان دانشگاه آزاد، جذب دانشجو در دانشگاه‌ آزاد، فرهاد دانشجو

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image