ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش مهلت ارسال مقالات به کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات اعلام شد (19 شهریور 92)

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات اعلام شد (19 شهریور 92)

دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات از برگزاری این کنفرانس در دی ماه امسال خبر داد و گفت: مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس تا پایان شهریورماه است.


فرهنگ هنرور دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: این کنفرانس با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در دی ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه آکوستیک و ارتعاشات آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی خود در زمینه صوت و ارتعاش را با یکدیگر به مشارکت گذارند.

هنرور ادامه داد: این کنفرانس شامل بخش‌هایی نظیر سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه صنعتی است و مانند سال گذشته مسابقه‌ای برای انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات برگزار می‌شود.

دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات گفت: آخرین مهلت ارسال مقاله کامل به این کنفرانس 30 شهریورماه و اعلام پذیرش نهایی مقالات 25 مهر است.

به گفته وی، در این کنفرانس محورهایی نظیر آزمون‌های شوک و ارتعاش، آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیرآب، شناسایی سامانه‌ و سازه‌های مکانیکی، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، فیزیک صوت و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: مهلت ارسال مقالات، کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات، کنفرانس، آکوستیک، ارتعاشات، کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آمار بازدید: 338 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image