ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی حمایت وزارت بهداشت از نفرات برتر آزمون‌های بورد تخصصی و فوق‌تخصصی (19 شهریور 92)

حمایت وزارت بهداشت از نفرات برتر آزمون‌های بورد تخصصی و فوق‌تخصصی (19 شهریور 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی، گفت: وزارت بهداشت از نخبگان و نفرات برتر این آزمون حمایت می‌کند.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه بورد فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه بورد تخصصی ضمن تبریک به رتبه آفرینان این آزمون، تصریح کرد: تلاش این دسته از دانشجویان از هم اکنون آغاز شده است و باید این را بدانند که پس از چند سال تلاش، کوشش و تحمل مشکلات و سختی‌هایی در این امر، آرامشی ایجاد می‌شود، بنابراین این دسته از دانشجویان علی‌رغم وجود مشکلات پیش رو باید خودشان را برای مسیر راه آماده کنند.



وی با بیان اینکه این آزمون مهمترین مرحله ارزیابی دانش افراد در سطح کشور است، به افتخارآفرینی این دسته از دانشجویان اشاره کرد و افزود: آن چیزی که برای دانشجویان در طول مسیر کار باقی می‌ماند، خدمت به مردم به ویژه نیازمندان صرف نظر از هرگونه موقعیت مادی است و آن قسمت از خدمت پزشکان خالصانه و تنها در جهت حمایت از خدمت به مردم است که می‌تواند به یادماندنی‌ترین تجربه کاری برای پزشکان را رقم بزند.



وزیر بهداشت با ضمن ابراز تشکر از تمامی اساتیدی که برای برگزاری آزمون‌های بورد تلاش کرده‌اند، اظهارکرد: برای آن دسته از گروه‌هایی که هیچ قبولی را نداشته‌اند و یا با ارائه سوالات اشتباه باعث اعتراض دانشجویان شده‌اند، ابراز تاسف می‌کنم.



هاشمی در پایان با اشاره به وسعت آزمون و طبیعی بودن اشکالات جزئی در آزمون تصریح کرد: برای رشته‌هایی که حتی موفق به کسب یک قبولی نشده‌اند، ابراز تاسف می‌کنم.


کلمات کلیدی: حمایت وزارت بهداشت، نفرات برتر آزمون‌های بورد تخصصی و فوق‌تخصصی، نفرات برتر آزمون بورد، آزمون‌های بورد تخصصی و فوق‌تخصصی، آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی

آمار بازدید: 1272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image