ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود (18 شهریور 92)

نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود (18 شهریور 92)

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از اعلام نتایج آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: نتایج کامل آزمون ها تا امشب به تمامی داوطلبان اعلام می شود.


دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج کتبی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در روز جمعه اعلام شد و پس از آن افرادی که در آزمون های شفاهی شرکت داشته اند، به مرور نتایج به آنها اعلام شده است.

وی افزود: نتایج باقیمانده تا پایان امشب دوشنبه 18 شهریورماه به کلیه داوطلبان اعلام می شود.

دبير شورای آموزش پزشکی و تخصصی كشور افزود: در آزمون دوره 27 دانشنامه فوق تخصصی 283 نفر داوطلب در کتبی و شفاهی و 261 نفر داوطلب مرحله کتبی و در شصتمین دوره از آزمون دانشنامه تخصصی نیز 3016 داوطلب آزمون کتبی و شفاهی و 2627 داوطلب مرحله کتبی شرکت داشتند.

عین اللهی افزود: مراسم اختتامیه آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در روز 19 شهریور ماه با حضور وزیر بهداشت، برگزیدگان و خانواده های آنها برگزار و جوایز برگزیدگان اعطا می شود.

کلمات کلیدی: نتایج کامل آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، آزمون های دانشنامه تخصصی پزشکی، آزمون فوق تخصصی پزشکی، دانشنامه، تخصصی، فوق تخصصی، پزشکی

آمار بازدید: 650 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image