ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود (18 شهریور 92)

ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود (18 شهریور 92)

پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد از امروز دوشنبه ۱۸ شهریورماه می‌توانند برای ثبت‌نام به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود و پذیرفته شدگان مقطع دکتری این دانشگاه از امروز دوشنبه 18 شهریورماه می‌توانند برای ثبت نام به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

براساس این گزارش، پذیرفته شدگان دوره دکتری باید در زمان مراجعه به واحد پذیرفته شده برای ثبت‌نام، اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات، اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ فتوکپی از آن، اصل کارت ملی و کپی آن، 6 قطعه عکس 4×3 تمام رخ و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران مشمول را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

بنابراین گزارش، تمام دانشجویان دوره دکتری (PHD) اعم از آنها که بورسیه می‌شوند و یا به طور آزاد ثبت‌نام می‌کنند، باید به طور تمام وقت به تحصیل در این مقطع اشتغال داشته باشند.

داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: دوره دکتری، PHD، مقطع دکتری دانشگاه آزاد، مقطع دکتری، دکتری دانشگاه آزاد، ثبت نام مقطع دکتری دانشگاه آزاد سال 92، مدارک لازم برای ثبت نام مقطع دکتری دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image